Scrambler

ΣΥΝΟΨΗ

Την δεκαετία του '60, μακριά από τους πολιτισμένους κανονικούς δρόμους, απογυμνωμένες μοτοσυκλέτες ερήμου βασισμένες σε δικύλινδρες Triumph, εξοπλισμένες με ψηλές εξατμίσεις, χωμάτινα ελαστικά και ανάρτηση εκτός δρόμου, χρησιμοποιούνταν για διασκέδαση και αγώνες σε ανώμαλα εδάφη. Η Scrambler παίρνει την έμπνευσή της από εκείνες ακριβώς τις μοτοσυκλέτες.

Οι μοτοσυκλέτες ήταν άκρως ανταγωνιστικές και πολύ γνωστές για την χρησιμοποίησή τους από τον υπερστάρ του Χόλιγουντ, τον Στιβ Μακουίν τόσο για διασκέδαση όσο και για κανονικούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένου και του International Six Day Trial (ISDT) του 1964 στην Ανατολική Γερμανία. Κατασκευάσαμε την Scrambler ώστε να αποπνέει το πνεύμα της ελευθερίας και της απόδρασης, να θυμίζει τις ξέγνοιαστες εποχές που το μόνο που χρειαζόσουν ήταν μία μοτοσυκλέτα και ένα μέρος για να οδηγήσεις.

ΣΥΝΟΨΗ

ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Όπως οι αγωνιζόμενοι στην έρημο και στους αγώνες εντούρο της δεκαετίας του '60 έπαιρναν τις δικύλινδρες Triumph και τις τροποποιούσαν για εκτός δρόμου διασκέδαση και αγωνιστική χρήση, έτσι και εμείς πήραμε την στάνταρ Bonneville και την τροποποιήσαμε για να επιτύχουμε την κλασική εμφάνιση Scrambler, μελετώντας ταυτόχρονα την αρχική Triumph TR6C Trophy Special του τέλους της δεκαετίας του '60, της μοτοσυκλέτας που ενέπνευσε τις ψηλές εξατμίσεις της Scrambler.

Η σημερινή Bonneville έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2001, διαθέτοντας την πρώτη έκδοση 790κ.εκ. του ρετρό δικύλινδρου σε σειρά, όταν όμως εμφανίστηκε η Scrambler το 2006 της τοποθετήσαμε τον τελευταίο κινητήρα 865κ.εκ., για να επιτύχουμε την ισχυρή ροπή σε χαμηλές στροφές που αποζητούσαμε. Μετά από αυτό, η υπόθεση ήταν απλά να ανατρέξουμε στα αρχεία και να προσθέσουμε στην Scrambler χαρακτηριστικά που θα της έδιναν πειστική εμφάνιση δεκαετίας του '60, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι θα συμπεριφερόταν όπως μία σύγχρονη Triumph θα έπρεπε.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Για την Scrambler επαναρυθμίσαμε τον οκταβάλβιδο κινητήρα των 865κ.εκ. ώστε να σου δίνει περισσότερη ροπή σε πολύ χαμηλές στροφές. Η κορύφωση είναι είναι στο πολύ δυνατό νούμερο των 68Nm στις 4750σαλ αλλά εξακολουθεί να αποδίδει χρήσιμη ώθηση πολύ χαμηλότερα από αυτές τις στροφές, με 90% της ροπής να είναι διαθέσιμη από μόνο τις 2500σαλ.

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ

Τροφοδοτούμενη από μία ειδική έκδοση του δικύλινδρου κινητήρα μας της Bonneville, η Scrambler είναι αερόψυκτη και έχει την εμφάνιση των αυθεντικών του 1960, ενσωματώνει όμως διακριτικά πλήθος στοιχείων σύγχρονης τεχνολογίας που την καθιστούν οικονομική, σνθεκτική και εύκολη στη χρήση.

ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Η μοτοσυκλέτα φαίνεται σαν να έχει καρμπυρατέρ, έχουμε όμως μεταμφιέσει το εντελώς σύγχρονο σύστημα ψεκασμού, το οποίο μαζί με τους διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής και τα σύγχρονα εσωτερικά μέρη, καθιστούν τον κινητήρα ιδιαίτερα οικονομικό και αποδοτικό.

ΠΛΑΙΣΙΟ

Με τις εξατμίσεις να είναι ανασηκωμένες ψηλά, είναι εύκολο να διακρίνεις το παραδοσιακό ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο σε όλο του το μεγαλείο. Με κλασική εμφάνιση αλλά αρκετά ισχυρό ώστε να ανταποκριθεί στις σύγχρονες οδηγικές απαιτήσεις. Ο κινητήρας έχει βιδωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δανείσει την δική του στιβαρότητα στο πλαίσιο, δημιουργώντας ένα σύνολο που είναι ελαφρύ, προβλέψιμο και με πλήρη αίσθηση.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Το ζευγάρι των χρωμιωμένων αμορτισέρ που τοποθετήσαμε στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας δείχνουν κλασικά εξωτερικά αλλά είναι σύγχρονα εσωτερικά, δίνοντάς σου ισορροπημένη και αποτελεσματική απόσβεση για άνεση και άψογο έλεγχο. Το πιρούνι εμπρός φοράει παραδοσιακές λαστιχένιες φυσούνες για προστασία ενάντια στη σκόνη, ενώ το κοντό εμπρός φτερό είναι ακριβώς όπως αυτό που θα χρησιμοποιούσες το 1960.

ΦΡΕΝΑ, ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΡΟΧΟΙ

Μόνο οι τροχοί με ακτίνες θα ταίριαζαν σε μία κλασική σαν την Scrambler, για αυτό και τους τοποθετήσαμε, τώρα με μαύρα κέντρα και στεφάνια που τραβάνε το βλέμμα. Εμπρός υπάρχει τροχός 19 ιντσών για περισσότερη αυθεντικότητα και στυλ. Οι τροχοί φοράνε ελαστικά με τακούνια, άλλο ένα νεύμα προς το εκτός δρόμου ύφος, αλλά με άριστη εντός δρόμου απόδοση σε όλες τις συνθήκες.

Τοποθετήσαμε στην Scrambler ένα μονό δίσκο εμπρός που ταιριάζει τέλεια στην απόδοσή της, ο οποίος προσφέρει προοδευτική δύναμη φρεναρίσματος με αυτοπεποίθηση, χωρίς να σε τρομάζει.

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Η θέση οδήγησης έχει επίσης τις ρίζες της στην εκτός δρόμου οδήγηση. Δώσαμε στην Scrambler ψηλό και φαρδύ μαύρο τιμόνι και μαρσπιέ ανασηκωμένα για μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Η θέση σε τοποθετεί ψηλά, όρθιο ώστε να βρίσκεσαι σε έλεγχο είτε οδηγείς στην πόλη είτε στην εξοχή απολαμβάνοντας τη θέα. Σου δίνει επίσης άψογο έλεγχο της μοτοσυκλέτας στις στροφές και στους ελιγμούς στην κίνηση, καθώς είναι τόσο άμεση, υπάκουη και εύκολη στον έλεγχο.

Η παραδοσιακή μακριά, επίπεδη σέλα της Scrambler όχι μόνο δείχνει όμορφη, αλλά φροντίζει και ότι αναβάτες όλων των μεγεθών μπορούν να βρουν την ιδανική θέση απλά γλιστρώντας προς το πιο άνετο σημείο. Αυτό ισχύει και για τον συναναβάτη. Υπάρχει υπεραρκετός χώρος πίσω από τον οδηγό χωρίς να χρειάζεται να εξαναγκαστεί σε μία μοναδική θέση - μπορεί να κάτσει κοντά στον οδηγό ή να απλωθεί πίσω, ότι και να διαλέξει θα είναι εντάξει.

ΚΥΡΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΕΛΑΣ

Υπάρχει πληθώρα σελών διαθέσιμων για την Scrambler που ταιριάζουν στις οδηγικές σου ανάγκες, οι οποίες είναι φτιαγμένες σύμφωνα με τα πιο υψηλά στάνταρ.

ΠΟΔΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Βουρτσισμένη ποδιά κράματος για παραδοσιακή αγωνιστική εμφάνιση, με διάφανη ανοδίωση για ανθεκτικότητα.

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΣΧΑΡΑ ΠΡΟΒΟΛΕΑ

Χρωμιωμένη προστατευτική σχάρα προβολέα για παραδοσιακή εμφάνιση κλασικής Scrambler. Προσφέρει προστασία για τον προβολέα τονίζοντας τoν ρετρό χαρακτήρα της Scrambler.

ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ

Το κιτ στροφόμετρου περιλαμβάνει ταιριαστό στροφόμεντρο με λογότυπο Triumph και όλο τον εξοπλισμό τοποθέτησης.

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Με σαγρέ μαύρο ανθεκτικό φινίρισμα, τα προστατευτικά κάγκελα κινητήρα προσθέτουν προσφέρουν ισχυρή προστασία στην Scrambler σου και ολοκληρώνει την κλασική αγωνιστική εμφάνιση.

ΤΑΠΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ BILLET

Για μια προσωπική πινελιά χρωμίου πρόσθεσε την τάπα ρεζερβουαρ τύπου Billet η οποία επιτρέπει γρήγορη προσθαφαίρεση χάρη στο σχεδιασμό της. Επίσης δες την τάπα ρεζερβουάρ με κλειδαριά ως αντικατάσταση της στάνταρ τάπας.

Scrambler ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ

Scrambler

8.990,00 € i

  • Iconic air cooled 865cc parallel-twin engine, 270º firing interval
  • Distinctive high level stacked twin-exhausts
  • Άνετη όρθια θέση οδήγησης με ψηλό και φαρδύ μαύρο τιμόνι
  • Off-road styled spoked rims, with "19 front wheel
  • Χρωμιωμένα διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
  • Rugged aluminium skid plate
  • Χαρακτηριστική σέλα με γραμμώσεις
  • Λαστιχένια προστατευτικά γονάτων κλασικού στυλ
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη

Scrambler

8.990,00 € i

  • Iconic air cooled 865cc parallel-twin engine, 270º firing interval
  • Distinctive high level stacked twin-exhausts
  • Άνετη όρθια θέση οδήγησης με ψηλό και φαρδύ μαύρο τιμόνι
  • Off-road styled spoked rims, with "19 front wheel
  • Χρωμιωμένα διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
  • Rugged aluminium skid plate
  • Χαρακτηριστική σέλα με γραμμώσεις
  • Λαστιχένια προστατευτικά γονάτων κλασικού στυλ
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη

Η τιμή είναι προτεινόμενη λιανική και περιλαμβάνει ειδικό τέλος ταξινόμησης, ΦΠΑ 23% και προετοιμασία. Διατηρούμε το δικαίωμα τροποποίησης τιμών οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προειδοποίηση.