ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ADVENTURE

Όποιος και αν είναι ο δρόμος, όποια και αν είναι η απόσταση, όποια και αν είναι η πρόκληση, η νέα σειρά Tiger 800 έχει κατασκευαστεί για να διαπρέψει. Με μια σειρά τεχνολογικών χαρακτηριστικών επικεντρωμένων στον αναβάτη, όπως το στάνταρ τοποθετημένο Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης της Triumph και το απενεργοποιούμενο ABS, η νέα Tiger με τον ισχυρό και πιό αποδοτικό τρικύλινδρο κινητήρα των 95ps είναι έτοιμη για κάθε δοκιμασία. Αποδίδοντας απρόσκοπτη απόδοση της ροπής σε όλο το φάσμα στροφών, η Tiger 800 είναι ιδανική τόσο για ταξιδιωτικές αποστάσεις, όσο και για αντιμετώπιση πιο δύσκολων κατααστάσεων. Η δεύτερη γενιά του κινητήρα των 800κ.εκ. δεύτερης γενιάς διαθέτει πλέον ένα σύστημα γκαζιού ride-by-wire που προσφέρει ομαλότερη απόδοση ισχύος, καλύτερη απόκριση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Το αποτέλεσμα είναι μια βελτίωση 17 % στην οικονομία καυσίμου, που σε συνδυασμό με το ευρύχωρο ρεζερβουάρ 19 λίτρων μπορεί να σε πάει μακρύτερα. Διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, τη σειρά XR που είναι επικεντρωμένη στο ταξίδι και τη σειρά XC που είναι επικεντρωμένη εκτός δρόμου, οπότε υπάρχει μία Tiger 800 που ταιριάζει στο καθένα. Εισάγαμε επίσης νέα επίπεδα εξοπλισμού με τις παραλλαγές XRx και XCx. Αυτές προσφέρουν ακόμη υψηλότερα επίπεδα στάνταρ εξοπλισμού, όπως το Cruise Control τα Προγράμματα Οδήγησης για αντιμετώπιση οποιουδήποτε οδοστρώματος.

 #noordinaryadventurebike.

ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟ ABS

Το απενεργοποιούμενο σύστημα ABS έρχεται ως στάνταρ σε όλα τα μοντέλα Tiger 800 για πρόσθετη ασφάλεια, τόσο στη ρύθμιση On όσο και στην Off.

Οι αναβάτες των XRx η XCx μπορούν να παραμετροποιήσουν  τις προτιμήσεις τους για τις ρυθμίσεις του ABS περαιτέρω, μέσω των τριών Προγραμμάτων Οδήγησης. Όταν επιλέγεται η λειτουργία Εκτός Δρόμου, το ABS απενεργοποιείται στο πίσω τροχό και το σύστημα επιτρέπει.  Αυτό προσφέρει στον αναβάτη ένα επίπεδο ηλεκτρονικής παρέμβασης κατά το φρενάρισμα βελτιστοποιώντας την εκτός δρόμου διασκέδαση.

ΧΑΡΤΕΣ ΓΚΑΖΙΟΥ

Με επιλογή τεσσάρων διαφορετικών χαρτών γκαζιού στα μοντέλα XRx και XCx, 

1. Ο χάρτης Βροχής μειώνει την απόκριση γκαζιού για ταιριάξει σε υγρές και γκιστερές συνθήκες. 
2. Ο χάρτης Δρόμου αντιπροσωπεύει το στάνταρ χάρτη, με εξαιρετικά γραμμική και ομαλή απόδοση για συνθήκες καθημερινής οδήγησης. 
3. Ο χάρτης Σπορ προσφέρει αιχμηρότερη και γρηγορότερη απόκριση με λιγότερο γύρισμα του γκαζιού να απαιτείται. 
4. Ο χάρτης Εκτός Δρόμου παρέχει τη βέλτιστη απόκριση γκαζιού για χωμάτινα μονοπάτια και ανώμαλα τερέν.


ΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Ένα κύριο χαρακτηριστικό των μοντέλων XRx και XCx είναι η ικανότητά τους να προσαρμόζονται στο τύπο του εδάφους με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό αυτόματα ρυθμίζει το ABS, τον Έλεγχο Πρόσφυσης και τους Χάρτες Ψεκασμού για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση των συνθηκών.  

1. ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΡΟΜΟΥ (ROAD) – αυτόματα θέτει το ABS, τον Έλεγχο Πρόσφυσης και το Χάρτη Ψεκασμού στη ρύθμιση Δρόμου.

2. ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ (OFF-ROAD) – αυτόματα θέτει το ABS, τον Έλεγχο Πρόσφυσης και το Χάρτη Ψεκασμού στη ρύθμιση Εκτός Δρόμου, συνεπώς μειώνοντας τη παρέμβαση τη παρέμβαση του ABS και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης, επιτρέποντας ένα επίπεδο γλιστρήματος.

3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΒΑΤΗ – επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει τις δικές του ρυθμίσεις για το ABS, τον Έλεγχο Πρόσφυσης και το Χάρτη Ψεκασμού, καθώς και να επιλέξει ανάμεσα σε 4 Χάρτες Ψεκασμού ανεξάρτητα.


Cruise Control

Η νέα Tiger είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της μεσαίας κατηγορίας που προσφέρει cruise control. Στάνταρ στα μοντέλα XRx και XCx, το cruise control κάνει τα μακρινά ταξίδια ευκολότερα μειώνοντας τον κόπωση του αναβάτη και βελτιστοποιώντας την κατανάλωση.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο τρικύλινδρος κινητήρας 95 ίππων της Tiger προσδίδει στη μοτοσυκλέτα ένα μοναδικό χαρακτήρα και μια ανώτερη αίσθηση. Εντός του κινητήρα, μια σειρά αλλαγών έχουν μειώσει το μηχανικό θόρυβο και έχουν εξελίξει την αίσθηση του τρικύλινδρου.

Με 79Nm στις 7,850σαλ ο κινητήρας τραβάει δυνατά και ομαλά από τις χαμηλές ταχύτητες, αποδίδει απλωμένη δύναμη στις μεσαίες στροφές, αλλά παρόλα αυτά επιτρέπει και στον αναβάτη να χρησιμοποιήσει τις υψηλότερες στροφές, μέχρι και το όριο των 10,000σαλ. Η πλήρης εκμετάλλευση του πρόθυμου χαρακτήρα του κινητήρα έχει γίνει τώρα ευκολότερη χάρη στις πιο ελαφριές και ακριβείς αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο, το οποίο τώρα χρησιμοποιεί εξαρτήματα από την κορυφαία supersport μοτοσυκλέτα Daytona 675.

Η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί δραματικά – έως 17% στο κύκλο «μεικτής χρήσης» (Ευρωπαϊκός κύκλος δοκιμών GTR2). Δεδομένης της χωρητικότητας των 19 λίτρων του ρεζερβουάρ, δίνει  θεωρητική αυτονομία 437χλμ, κάτι που σημαίνει λιγότερες στάσεις μεταξύ ανεφοδιασμών.


ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Η νέα Tiger αποτελεί ένα κορυφαίο για την κατηγορία πακέτο, που μεταφράζεται σε εξαιρετική οδική συμπεριφορά στο δρόμο. Η Tiger δίνει εκτεταμένη πληροφόρηση στον αναβάτη, έχει μεγάλη σταθερότητα και ουδέτερη συμπεριφορά, τοποθετώντας τη μοτοσυκλέτα εκεί ακριβώς που επιθυμεί ο αναβάτης, τόσο σε λείες όσο και σε ανώμαλες επιφάνειες.

Τα μοντέλα XR είναι εξολισμένα με ανάρτηση Showa, ρυθμισμένη για εξαιρετική συμπεριφορά σε όλα τα εδάφη. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ένα ανάποδο πιρούν Showa 43χιλ, τώρα σε ανοδιωμένο μαύρο χρώμα. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από μονό αμορτισέρ Showa με ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Ανάρτηση της WP έχει χρησιμοποιηθεί για να ωθήσει ακόμη περισσότερο τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων XC. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της WP, με απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης είναι εύκολα ρυθμίσιμο, μέσω ειδικών διακοπτών στο πάνω μέρος του πιρουνιού. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από ένα αμορτισέρ της WP ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, το οποίο διαθέτει και ειδικό προστατευτικό από τη λάσπη για το κυρίως σώμα.


ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Η νέα Tiger 800 απέκτησε νέα εμφάνιση με νέο περίβλημα ψυγείου και πλαϊνά καπάκια ρεζερβουάρ που διαθέτουν αιχμηρές γραμμές και τεταμένες επιφάνειες. Η νέα γραμμή δίνει στη μοτοσυκλέτα μια πιο επιθετική, δυναμική στάση. Η εμφάνιση όμως δεν έχει να κάνει μόνο με την αισθητική, καθώς το σχήμα του ρεζερβουάρ της Tiger διώχνει το θερμό αέρα του κινητήρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Η νέα ηλεκτροστατική βαφή «Τιτανίου» του διπλού σωληνωτού πλαισίου τονίζει τη μοτοσυκλέτα, ενώ το ημί-ματ φινίρισμα του κινητήρα σε συνδυασμό με τους μαύρους τροχούς και το τιμόνι προσδίδουν στη νέα Tiger μία σοφιστικέ, πολυτελή εμφάνιση.

ΒΡΕΣ ΤΗ TIGER ΣΟΥ

Tiger 800 XC

Στάνταρ Εξοπλισμός

Ακτινωτοί τροχοί

Ψηλό εμπρός φτερό

Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση εμπρός

Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση πίσω

Υπολογιστής ταξιδιού

Προστατευτικό ψυγείου

Ποδιά προστασίας κινητήρα

Φλας κινδύνου

Ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου

Πρίζα παρχής ρεύματος 12v


Μάθε περισσότερα

Tiger 800 XCx

Η XCx διαθέτει επιπλέον

Κάγκελα προστασίας κινητήρα

Εξελιγμένο υπολογιστή ταξιδιού

Προγράμματα Οδήγησης Εντός και Εκτός Δρόμου

Τριπλό Παραμετροποιήσιμο Πρόγραμμα Αναβάτη

Αυτό-απενεργοποιούμενα φλας

Cruise control

Κεντρικό σταντ

Χούφτες

Αλουμινένια ποδιά κινητήρα

Πρόσθετη πρίζα παροχής ρεύματος

Μάθε περισσότερα

Tiger 800 XR

Στάνταρ Εξοπλισμός

Χυτοί τροχοί

Υπολογιστής ταξιδιού

Ποδιά προστασίας κινητήρα

Φλας κινδύνου

Ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου

Πρίζα παρχής ρεύματος 12v



Μάθε περισσότερα

Tiger 800 XRx

Η XRx διαθέτει επιπλέον

Εξελιγμένο υπολογιστή ταξιδιού

Προγράμματα Οδήγησης Εντός και Εκτός Δρόμου

Τριπλό Παραμετροποιήσιμο Πρόγραμμα Αναβάτη 

Αυτό-απενεργοποιούμενα φλας

Cruise control

Κεντρικό σταντ

Χούφτες

Σέλες άνεσης αναβάτη και συναναβάτη

Ρυθμιζόμενη ζελατίνα

Πρόσθετη πρίζα παροχής ρεύματος


Μάθε περισσότερα

New Tiger 800 Accessories

We are obsessed with creating the best motorcycles in the world. Ones that bring the best out of every single rider.

And the only person that can improve on what we do, is you.

That's why we have created an extensive range of accessories for you to fine tune your bike to suit your ride. From styling to performance, luggage to protection.

Find out more about our extensive range of accessories for the New Tiger 800.

Μάθε περισσότερα
ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ