Skip to main content

ΚΥΡΙΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ SPEED TRIPLE

ΜΙΑ ΠΡΑΓΤΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

 

Ήδη διάσημος για την τέλεια ισορροπία κρατήματος, απόδοσης, χαρακτήρα και επιθετικού στυλ, ο νέας γενιάς 3-κύλινδρος κινητήρας 1050 κ.εκ. φέρνει αυτή την ατίθαση μοτοσυκλέτα σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. 

Με 7% υψηλότερη ισχύ που φτάνει στα 150PS (10PS περισσότερα από τον προηγούμενο κινητήρα) και 4% υψηλότερη ροπή, με 116 Nm στις 7,250 σ.α.λ., αυτός ο νέας γενιάς θρυλικός κινητήρας 1050 κ.εκ. ανεβάζει γρήγορα στροφές και τις διατηρεί περισσότερο. Με κόκκινη περιοχή που ξεκινά 1.0000 στροφές ψηλότερα, παρέχει πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, αλλά και τη γραμμική απόδοση που χαρακτηρίζει τους 3-κύλινδρους κινητήρες της Triumph.

Με τη νέα πιο ελεύθερη ροή της εξάτμισης και το αποκλειστικό τελικό τιτανίου της Arrow, καθώς και με το βελτιωμένο κιβώτιο, τον συμπλέκτη ολίσθησης, τη μείωση βάρους, την εξαιρετικά επιθετική εμφάνιση, τον χαρακτήρα και το στυλ, στη διάθεση του αναβάτη βρίσκεται ένα σημαντικό άλμα σε ότι αφορά τις επιδόσεις και η απολύτως πιο συναρπαστική Speed Triple που έχουμε κατασκευάσει. 

 

Ισχύς και ροπή Speed Triple

Τώρα, υπάρχει ακόμα περισσότερη ισχύς και ροπή από τον επόμενης γενιάς 3-κύλινδρο κινητήρα 1050 κ.εκ. της Triumph, ο οποίος ανεβάζει ταχύτερα στροφές και τις διατηρεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Με μέγιστη ισχύ που φτάνει στα 150 PS, οι σημαντικές αναβαθμίσεις που έγιναν στον κινητήρα, παρέχουν αυξημένη ισχύ σε όλο το φάσμα των στροφών, για γραμμική απόδοση ισχύος και ροπής που προσφέρει απολαυστική οδήγηση και πλήρη έλεγχο.

Συγκλονιστικός ήχος

Η νέα πιο ελεύθερης ροής εξάτμιση παράγει τον χαρακτηριστικό ήχο του σημαντικά βελτιωμένου 3-κύλινδρου κινητήρα της Triumph.  Βελτιωμένη ακόμη περισσότερο, με νέα ελαφρύτερη εισαγωγή και μεγαλύτερο καταλύτη, η Speed Triple S διαθέτει νέας σχεδίασης τελικά, ενώ η κορυφαίων προδιαγραφών RS είναι εφοδιασμένη με αποκλειστικά υψηλής απόδοσης σπορ τελικά τιτανίου της Arrow.

105 ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Έγιναν ακριβώς 105 βελτιώσεις στο νέο κινητήρα της Speed Triple. Περιλαμβάνονται νέοι ελαφρύτεροι κύλινδροι αλουμινίου με επικάλυψη Nikasil, ελαφρύτερο γρανάζι στροφάλου, νέο προφίλ εμβόλων, νέα ελατήρια βαλβίδων, νέο προφίλ εκκεντροφόρων υψηλής ανύψωσης, νέος υδραυλικός προεντατήρας και λεπίδα προεντατήρα με νέα αντιτριβική λωρίδα.  Επιπλέον βελτιώσεις έγιναν στη νέα κυλινδροκεφαλή, το νέο αντικραδασμικό άξονα και το γρανάζι του άξονα.

Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται επίσης, νέο κάρτερ, μικρότερο μοτέρ μίζας, χαμηλότερου βάρους μπαταρία και εναλλάκτης, καθώς και νέο κουτί φίλτρου αέρα. Το σύστημα λίπανσης έχει νέα διαδρομή και το σύστημα τροφοδοσίας αναθεωρήθηκε. Και τα δύο προσφέρουν αξιοπιστία και πολύ καλύτερη απόδοση.

 


ΚΥΡΙΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Ο επαναστατικός νέος 3-κύλινδρος κινητήρας 1050 κ.εκ. παρέχει περισσότερη ισχύ, πιο άμεση απόκριση και καλύτερη απόδοση σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας, από την εκκίνηση μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου.

ΝΕΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Βασικό ρόλο στην χαρακτηριστική ισορροπία απόδοσης και κρατήματος της Speed Triple έχει το πρόσφατα βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο νέος τροχός συγκράτησης βελτιώνει την ποιότητα αλλαγής ταχυτήτων και το νέο γρανάζι εξόδου βελτιώνει την επιτάχυνση, συμβάλλοντας στην καλύτερη αίσθηση και τον έλεγχο.

ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ

Παράλληλα με την αφαίρεση του οδοντωτού γραναζιού που μειώνει το βάρος και βελτιώνει τον ήχο, ο συμπλέκτης ολίσθησης βελτιώνει περαιτέρω την αίσθηση και μειώνει την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει ο αναβάτης για να χειριστεί τη μανέτα. Η ελαφριά λειτουργία επιτρέπει εύκολη και ξεκούραστη οδήγηση, για περισσότερο χρόνο.

SPEED TRIPLE

The greatest Speed Triple ever made

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ