TRIUMPH ORIGINALS | THE ZEUS CUSTOM
ΤΑΪΛΑΝΔΗ

Το ταξίδι του Moo στις custom κατασκευές ξεκίνησε με μια μόνο μοτοσυκλέτα – το δικό του κλασικό μοντέλο. Αφού το μεταμόρφωσε ώστε να αντικατοπτρίζει το προσωπικό του στυλ, το μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολύ σύντομα, όλοι οι φίλοι του μοτοσυκλετιστές ήθελαν να τροποποιήσει και τις δικές τους μοτοσυκλέτες. Ήταν ένας άνθρωπος με ζήτηση. Έτσι, το 2014, εξασφάλισε έναν μεγαλύτερο χώρο, παραιτήθηκε από την πλήρους απασχόλησης εργασία του και ίδρυσε επίσημα την Zeus Custom. Δεν κοίταξε ποτέ πίσω.
Η προσέγγισή τους είναι πολύ μελετημένη, ξεκινώντας με μια ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών κάθε μοτοσυκλέτας για να προσδιοριστούν ποια ταιριάζουν στο στυλ εξατομίκευσης της Zeus. Ο Moo έχει πάθος να ξεπερνά τον συμβατικό σχεδιασμό και τις προσδοκίες των πελατών, διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητα και την ακεραιότητα της μοτοσυκλέτας και της μάρκας.
«Η Triumph, ειδικά η σειρά Bonneville, έχει μια θρυλική ιστορία και έναν σχεδιασμό κινητήρα που δεν παλιώνει ποτέ».
Πώς εμπλακήκατε με τις custom;
Οδηγούσα σπορ μοτοσυκλέτες, μέχρι που είχα ένα ατύχημα που παραλίγο να με κάνει να τα παρατήσω. Μετά την ανάρρωση, εξακολουθούσα να έχω έντονο πάθος για τις μοτοσυκλέτες και κάθε φορά που μύριζα βενζίνη ήθελα να οδηγήσω ξανά, αλλά εξακολουθούσα να διστάζω. Και ξαφνικά, μια μέρα, είδα μια κλασική και αμέσως μαγεύτηκα. Αγόρασα μια και την τροποποίησα στο δικό μου στυλ. Κοινοποίησα φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σύντομα οι φίλοι μου μοτοσυκλετιστές μου ζητούσαν να τροποποιήσω και τις δικές τους μοτοσυκλέτες. Αυτό που ξεκίνησε ως μία μοτοσυκλέτα, μετατράπηκε σε δύο, μετά σε τέσσερις και μετά σε έξι. Καθώς η ζήτηση αυξανόταν, συνειδητοποίησα ότι ο χώρος εργασίας μου ήταν πολύ μικρός και μετακόμισα σε έναν μεγαλύτερο χώρο, παραιτούμενος από την εργασία μου για να καστομάρω επαγγελματικά.
Πόσο καιρό ασχολείστε με την τροποποίηση μοτοσυκλετών Triumph;
Η πρώτη Triumph που τροποποίησα ήταν το 2015. Ήταν μια Triumph Bonneville SE, το τελευταίο αερόψυκτο μοντέλο που ήταν διαθέσιμο στην Ταϊλάνδη πριν από τη μετάβαση στην υγρόψυξη. Συνδύασα ένα στυλ tracker και scrambler, προσθέτοντας ακτινωτές ζάντες, ελαστικά για χωμάτινο έδαφος και ένα ρεζερβουάρ καυσίμου από ακατέργαστο μέταλλο, αλλά χωρίς να σηκώσω την εξάτμιση. Η εμφάνιση ήταν σκληροτράχηλη, αλλά όχι υπερβολικά σκοτεινή, ενσωματώνοντας χειροποίητες δερμάτινες κατασκευές. Αυτό το στυλ έγινε το χαρακτηριστικό γνώρισμα της Zeus – ακατέργαστο αλλά όχι πολύ σκοτεινό, επομένως απευθύνεται σε μια μεγάλη γκάμα στυλ αναβατών.
Τι σας ωθεί να τροποποιείτε τις μοτοσυκλέτες Triumph, και ιδιαίτερα τη σειρά Bonneville;
Η Triumph, ειδικά η σειρά Bonneville, έχει μια θρυλική ιστορία και έναν σχεδιασμό κινητήρα που δεν παλιώνει ποτέ. Όταν καστομάρω, δίνω πάντα προτεραιότητα στην εμφάνιση του κινητήρα έναντι οτιδήποτε άλλου. Η δομή του πλαισίου της Bonneville επιτρέπει τόσο ποικίλα στυλ εξατομίκευσης – café racer, scrambler, tracker ή ακόμα και bobber. Είναι μια πλατφόρμα με ατελείωτη δημιουργικότητα.
Τι πιστεύετε ότι καθιστά τις πλατφόρμες Bonneville μια εξαιρετική πλατφόρμα για custom κατασκευές;
Το πλαίσιο της Bonneville υποστηρίζει τόσα πολλά custom στυλ, μερικές φορές χωρίς καν να χρειάζεται να κοπεί. Και ο σχεδιασμός του κινητήρα είναι τόσο διαχρονικά κλασικός, που διευκολύνει την εξατομίκευση.
Έχετε κάποιο αγαπημένο μοντέλο Bonneville με το οποίο να δουλέυετε; Αν ναι, γιατί;
Λατρεύω την Bonneville T100 επειδή είναι μια όμορφη μοτοσικλέτα που μπορεί να προσαρμοστεί σε τόσα πολλά στυλ - brat, tracker ή οποιοδήποτε άλλο στυλ. Η νέα Speed Twin είναι επίσης ένα ενδιαφέρον μοντέλο, με ένα κομψό ρεζερβουάρ καυσίμου και ένα καλοσχεδιασμένο ψαλίδι που δίνει μια πιο επιθετική στάση.
Πώς θα περιγράφατε την προσέγγισή σας στην κατασκευή custom μοτοσυκλετών;
Πριν ξεκινήσω, αναλύω τη βάση της μοτοσυκλέτας – τι παρέχει ο κατασκευαστής και ποιες πτυχές υποστηρίζουν το στυλ εξατομίκευσης της Zeus. Έπειτα, αρχίζω να ενσωματώνω τα χαρακτηριστικά στοιχεία της Zeus, όπως χειροποίητα δερμάτινα είδη και vintage αισθητική. Το πιο σημαντικό είναι ότι κάθε custom μοτοσυκλέτα πρέπει να παραμένει πλήρως λειτουργική και οδηγήσιμη.
Αν μπορούσατε να κατασκευάσετε μια μοτοσυκλέτα custom για οποιονδήποτε, ποιος θα ήταν αυτός και γιατί;
Ένα από τα πιο απαιτητικά και ουσιαστικά έργα για μένα ήταν ένα αίτημα ενός Βρετανού πελάτη που είχε υποστεί ένα ατύχημα που τον άφησε ανίκανο να χρησιμοποιήσει τα πόδια του. Κι όμως, εξακολουθούσε να ονειρεύεται να καβαλάει μοτοσυκλέτα. Με ρώτησε, «Μπορείς να το κάνεις να συμβεί;» Δημιούργησα μια ειδική μοτοσικλέτα με καλάθι, μεταφέροντας όλες τις λειτουργίες ελέγχου – φρένα, ταχύτητες και άλλα – εξ ολοκλήρου στο τιμόνι. Έπρεπε επίσης να εγκαταστήσω ένα σύστημα όπισθεν. Αυτό το πρότζεκτ αποτελεί παράδειγμα της πεποίθησής μου ότι η εξατομίκευση δεν αφορά μόνο τη μοτοσυκλέτα – αφορά τον αναβάτη.
Υπάρχει κάποιος χρυσός κανόνας που ακολουθείτε πάντα όταν δημιουργείτε μια custom και υπάρχει κάποιος κανόνας που λατρεύετε να παραβιάζετε;
Υπάρχει ένας εντελώς απαράβατος χρυσός κανόνας: κάθε μοτοσυκλέτα Zeus πρέπει να είναι μοναδική και οποιεσδήποτε δύο δεν μπορούν να είναι ίδιες. Ο κανόνας που μου αρέσει να παραβιάζω; Μερικές φορές, ξεπερνώ την αρχική εντολή του πελάτη, προκειμένου να δημιουργήσω κάτι ακόμα πιο εκπληκτικό.
Ανακαλύψτε Τα Σύγχρονα Κλασικά