SCRAMBLER 400 X

Με τον ευέλικτο χειρισμό, τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία και το πολυτελές φινίρισμα, η Scrambler 400 X είναι «cool» και ικανή.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η 6.390,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος, 4βαλβιδος, 2ΕΕΚ, μονοκύλινδρος |
Χωρητικότητα | 398,15 κ.εκ. κ.εκ. |
Διάμετρος | 89 χλστ. χλστ |
Διαδρομή | 64 χλστ. χλστ |
Συμπίεση | 12:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 40PS / 8.000 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή EC | 37,5 Nm / 6.500 σ.α.λ. |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Bosch με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
Εξάτμιση | Ανοξείδωτοι λαιμοί με διπλό περίβλημα και τελικό από ανοξείδωτο ατσάλι |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X-ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος με υποβοήθηση ολίσθησης |
Κιβώτιο | 6-τάχυτο |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Υβριδικό, περιμετρικό, ατσάλινο σωληνωτό με βιδωτό υποπλαίσιο |
Ψαλίδι | Από κράμα αλουμινίου |
Εμπρός Τροχός | 10 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 19" x 2,5” |
Πίσω Τροχός | 10 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 3,5” |
Εμπρός Ελαστικό | 100/90-19 |
Πίσω Ελαστικό | 140/80-17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston 43 χλστ. Διαδρομή τροχού 150 χλστ. |
Πίσω Ανάρτηση | Μονόσοκ αερίου RSU με εξωτερικό ρεζερβουάρ και ρύθμιση προφόρτισης. Διαδρομή τροχού 150 χλστ |
Εμπρός Φρένα | Σταθερός δίσκος 320 χλστ., ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων, ABS |
Πίσω Φρένο | Σταθερός δίσκος 230 χλστ., πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου ByBre, ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 901 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1.169 χλστ. χλστ |
Ύψος Σέλας | 835 χλστ |
Μεταξόνιο | 1.418 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 23,2 º |
Ίχνος | 108 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 13 λίτρα λίτρα |
Υγρό βάρος | 179 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Ρύποι CO2 | 83,8 γρ./χλμ. EURO 5: Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση. |
Feature | Details |
---|---|
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 16.000 χλμ. ή 12 μήνες, όποιο προηγηθεί. |
Χαρακτηριστικά
|
|
---|---|
Κινητήρας | Κινητήρας της σειράς TR γεμάτος χαρακτήρα και απόκριση (συμβατός με Euro 5) |
Κιβώτιο | Κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Εργονομία | Υψος σέλας 835 χλστ., λεπτό προφίλ και ξεκούραστη εργονομία Scrambler |
Πλαίσιο | Ελαφρύ πλαίσιο με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο |
Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Φρένα |
Δίσκος 320 χιλ και ισχυρή ακτινική δαγκάνα με απενεργοποιήσιμο ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο και ενσωματωμένη οθόνη LCD με πλήρεις δυνατότητες |
Φωτισμός | Πλήρης φωτισμός LED με φώτα ημέρας (DRL) και χαρακτηριστικό πίσω φως |
Σέρβις | Κορυφαίο για την κατηγορία διάστημα συντήρησης 16.000 χλμ. |
Χαρακτηριστικά
|
|
---|---|
Κινητήρας | Κινητήρας της σειράς TR γεμάτος χαρακτήρα και απόκριση (συμβατός με Euro 5) |
Κιβώτιο | Κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Εργονομία | Υψος σέλας 835 χλστ., λεπτό προφίλ και ξεκούραστη εργονομία Scrambler |
Πλαίσιο | Ελαφρύ πλαίσιο με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο |
Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Φρένα |
Δίσκος 320 χιλ και ισχυρή ακτινική δαγκάνα με απενεργοποιήσιμο ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο και ενσωματωμένη οθόνη LCD με πλήρεις δυνατότητες |
Φωτισμός | Πλήρης φωτισμός LED με φώτα ημέρας (DRL) και χαρακτηριστικό πίσω φως |
Σέρβις | Κορυφαίο για την κατηγορία διάστημα συντήρησης 16.000 χλμ. |

ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ SCRAMBLER
Στοχευμένο εκτός δρόμου στήσιμο, διαχρονική σιλουέτα Scrambler και κλασικό προφίλ κινητήρα Triumph. Από πάνω μέχρι κάτω, το εμβληματικό σχεδιαστικό DNA της Scrambler 400 X δεν θα μπορούσε να είναι πιο εμφανές.

ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Τα μαύρα αμμοβολημένα καπάκια του κινητήρα που αποτελούν σήμα κατατεθέν της Triumph, το στιβαρό χρυσαφί ανοδιωμένο πιρούνι, η υψηλής ποιότητας βαφή και οι εξαιρετικές λεπτομέρειες με το λογότυπο Triumph, εξασφαλίζουν ότι κάθε εξάρτημα της Scrambler 400 X είναι τέλεια φινιρισμένο.

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΔΑΦΟΣ
Το μακρύτερο φτερό Scrambler, οι χούφτες και τα προστατευτικά για το κάρτερ, τον προβολέα και το ψυγείο, προστατεύουν τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα και ενισχύουν τον παντός εδάφους χαρακτήρα της Scrambler 400 X.

ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΑΝΑΒΑΤΗ
Η θέση οδήγησης προσφέρει εξαιρετικό χειρισμό. Το φαρδύ ρυθμιζόμενο τιμόνι και τα επίπεδα υψηλής πρόσφυσης μαρσπιέ ενισχύουν την εμφάνιση της Scrambler 400 X και εξασφαλίζουν άνεση και εξαιρετικό έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση.

ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Το ειδικής Scrambler σχεδίασης πλαίσιο και το σύστημα ανάρτησης των τροχών με ανεστραμμένο Big Piston πιρούνι 43 χλστ. και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, παρέχουν ευελιξία και εξαιρετικό χειρισμό σε κάθε έδαφος.

ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Οι ειδικής Scrambler σχεδίασης τροχοί από κράμα αλουμινίου, 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, είναι πολύ ελαφριοί, διαθέτουν ακτίνες διάταξης V, συνδυάζονται με ελαστικά κορυφαίου κατασκευαστή και παρέχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση σε κάθε οδόστρωμα, ανεξάρτητα από τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.

ΦΡΕΝΑ
Η ακτινική δαγκάνα δύο εμβόλων συνδυάζεται με μεταλλικό σωληνάκι υψηλής πίεσης και προσφέρει ισχυρό, προοδευτικό φρενάρισμα . Το σύστημα ABS της Bosch διαθέτει διακόπτη απενεργοποίησης και εξασφαλίζει πολύ καλή αίσθηση και εξαιρετικό έλεγχο, τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΗ
Η Scrambler 400 X διαθέτει κομψά όργανα με κλασικό ταχύμετρο και οθόνη LCD που εμφανίζει την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο και όλες τις βασικές πληροφορίες για την οδήγηση. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης παρέχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης, για μεγαλύτερη ασφάλεια και απόλυτο έλεγχο κατά την εκτός δρόμου οδήγηση.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η Scrambler 400 X διαθέτει κλειδαριά τιμονιού και σύστημα ακινητοποίησης (immobilizer) στον βασικό της εξοπλισμό. Στο κλειδί ανάφλεξης έχει ενσωματωθεί ένα τσιπ ασφαλείας, το οποίο διασφαλίζει ότι μόνο ο ιδιοκτήτης μπορεί να ενεργοποιήσει τον κινητήρα.
Εμβληματική
Εμβληματικό στυλ Scrambler και κορυφαίες δυνατότητες για την κατηγορία, για μια εντελώς νέα γενιά αναβατών Triumph.