TRIUMPH ORIGINALS | STOCKWELL DESIGN
ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

Στον πυρήνα της διαδικασίας τους βρίσκεται η αδιάκοπη προσοχή στη λεπτομέρεια, όπου κάθε εξάρτημα πρέπει να εξυπηρετεί έναν σκοπό. Για αυτούς, κάθε μοτοσυκλέτα είναι οραματισμένη μέχρι το μικρότερο εξάρτημά της, χωρίς τίποτα να περιλαμβάνεται άσκοπα. Η ομάδα εφάρμοσε αυτό το εκλεπτυσμένο στυλ στην περιγραφή των custom της, αποτυπώνοντας μια σύγχρονη εκδοχή των Bonneville της δεκαετίας του '50 και του '60 – μοτοσυκλέτες που η ομάδα ορίζει ως «το απόλυτο βρετανικό σύμβολο».
Με τόσο μεγάλη έμφαση στις λεπτομέρειες, όταν ρωτήθηκαν ποιο είναι το πιο ικανοποιητικό κομμάτι της διαδικασίας, η ομάδα περιέγραψε τη στιγμή που κάνεις ένα βήμα πίσω από τον πάγκο εργασίας και βγάζεις φωτογραφίες από κάθε κατασκευή. Μόνο τότε, μερικές φορές, εκτιμάς το πρότζεκτ.
«Μην βιάζεσαι! Και μην αφήνεις τους άλλους να σε βιάζουν. Άφησε τις ιδέες να αναπτυχθούν».
Πώς εμπλακήκατε με τις custom;
Ο κουνιάδος μου, ο Ίαν Τόμας, είναι υπεύθυνος για οτιδήποτε αφορά μοτοσυκλέτες. Με έμαθε να οδηγώ όταν ήμουν 10 χρονών, με βοήθησε να κατασκευάσω την πρώτη μου custom μοτοσυκλέτα στα 15 μου και στη συνέχεια μου έδωσε την καθοδήγησή του στην αρχή της καριέρας μου ως μηχανικός, το 1996.
Τι σας ωθεί να τροποποιείτε τις μοτοσυκλέτες Triumph, και ιδιαίτερα τη σειρά Bonneville;
Η Triumph Bonneville είναι ένα πραγματικό Βρετανικό Έμβλημα και ως Βρετανός, δεν μπορείς παρά να νιώθεις περήφανος που δουλεύεις πάνω σε αυτή. Η Bonneville είναι αναμφισβήτητα μια από τις πιο αναγνωρισμένες μοτοσυκλέτες όλων των εποχών. Θυμάμαι τους φίλους του Ίαν να οδηγούν Triumph όταν ήμουν μικρός και πάντα σκεφτόμουν πόσο κουλ ήταν.
Τι πιστεύετε ότι καθιστά τις πλατφόρμες Bonneville μια εξαιρετική πλατφόρμα για custom κατασκευές;
Δίνει σε εμάς τους κατασκευαστές custom το τέλειο ξεκίνημα! Το σασί και ο κινητήρας είναι άρτια – δεν χρειάζεται να αλλάξουμε πολλά εκεί. Πολλές φορές θέλουμε να διατηρήσουμε αυτή την εμβληματική σιλουέτα ούτως ή άλλως!
Πώς θα περιγράφατε την προσέγγισή σας στην κατασκευή custom μοτοσυκλετών;
Μην βιάζεσαι! Και μην αφήνεις τους άλλους να σε βιάζουν. Άφησε τις ιδέες να αναπτυχθούν. Οι καλύτερες ιδέες σου έρχονται έτσι. Αν πιέσεις τον εαυτό σου να σχεδιάσει τώρα, δεν θα βγάλεις ποτέ την καλύτερή σου δουλειά προς τα έξω. Μου αρέσει να βλέπω το ολοκληρωμένο έργο στο μυαλό μου προτού αρχίσω να συγκεντρώνω μια λίστα με εξαρτήματα και σχέδια. Όταν έχω αυτή την εικόνα στο κεφάλι μου... τότε θα ξεκινήσω.
Τι κάνει τις κατασκευές σας μοναδικές σε σύγκριση με άλλες στην custom σκηνή;
Οι μικρές λεπτομέρειες. Η διατήρηση της μοτοσυκλέτας καθαρής και τακτοποιημένης. Υπάρχουν χιλιάδες κατασκευαστές custom εκεί έξω τώρα σε σχέση με τότε που ξεκίνησα. Πολλές από τις μοτοσυκλέτες μοιάζουν κάπως μεταξύ τους και κατασκευάζονται μερικές εξαιρετικές μοτοσυκλέτες. Αφορά επίσης την εμπειρία και τη φιλία που αναπτύσσεις με τον πελάτη στην πορεία. Θέλω να νιώθουν ότι συμμετέχουν και να απολαμβάνουν το έργο από την αρχή μέχρι το τέλος. Αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος της μοτοσυκλέτας.
Ποια ήταν η αρχική σας αντίδραση στην περιγραφή του σχεδίου «Εμβλήματα Βρετανικής Αυθεντικότητας;»
Ταιριάζει στο στυλ μου. Μου αρέσουν οι λεπτομέρειες και αυτές που έχουν καλό λόγο πίσω από αυτές. Έχουμε την ευκαιρία να εκφράσουμε πραγματικά την «εμβληματική» βρετανικότητα και τις ρίζες της Triumph Motorcycles. Μου αρέσει να ψάχνω και να ερευνώ παλαιότερα μοντέλα Triumph και να δανείζομαι ιδέες από τις Bonneville του παρελθόντος.
Ποια πτυχή της βρετανικής κουλτούρας επηρέασε την απάντησή σας στην πρόσκληση;
Αρκετές πτυχές θα έλεγα. Προφανώς, τα πρώτα μοντέλα Bonneville. Μικρές αλλά μοναδικές λεπτομέρειες σε μερικές από αυτές θα δείτε και στην κατασκευή μας. Έχουμε δανειστεί ιδέες από τις μέρες της ροκ εν ρολ των δεκαετιών του '50 και του '60. Η ατμόσφαιρα, η μόδα, η αεροπορική βιομηχανία, η βιομηχανία αυτοκινήτων... τα μεταλλικά φινιρίσματα και σχήματα. Όλα ήταν απίστευτα ωραία τότε!
Ποιο είναι το αγαπημένο σας κομμάτι της διαδικασίας κατασκευής και γιατί;
Τα απολαμβάνω όλα. Αν έπρεπε να το περιορίσω, τότε θα ήταν να φτιάξω τα μικρά λεπτομερή κομμάτια. Αυτά τα κομμάτια είναι συχνά μικρά και δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά, αλλά κάνουν μεγάλη διαφορά μόλις αρχίσεις να εξετάζεις σε βάθος κάθε μοτοσυκλέτα.
Υπάρχει κάποιος χρυσός κανόνας που ακολουθείτε πάντα όταν δημιουργείτε μια custom και υπάρχει κάποιος κανόνας που λατρεύετε να παραβιάζετε;
Προτιμώ να μην ασχολούμαι πολύ με την κύρια καλωδίωση. Μου αρέσει να τη διατηρώ όσο το δυνατόν πιο «εργοστασιακή». Όταν χρειάζεται, χρησιμοποιούμε τουλάχιστον καλώδια του ίδιου χρώματος για να μπορεί κάποιος να τα ακολουθήσει εύκολα σε περίπτωση που χρειαστεί να δουλέψει στη μοτοσυκλέτα. Πολλές από τις μοτοσυκλέτες μου φεύγουν από τη χώρα, οπότε μου αρέσει να πιστεύω ότι βοηθάμε τον επόμενο τεχνικό που θα κάνει σέρβις στη μοτοσυκλέτα. Επιμένω επίσης να χρησιμοποιώ ποιοτικές μάρκες για ανταλλακτικά.
Και ένας κανόνας που λατρεύουμε να παραβιάζουμε; Δεν παραβιάζουμε ήδη τους κανόνες των αρχικών σχεδιαστών;
Ανακαλύψτε Τα Σύγχρονα Κλασικά