Skip to main content

THE 100,000 MILE BONNIE

A story of versatility, creativity, and freedom. The 100,000 mile custom Bonnie. 

1 million mile Triumph Bonneville




Εμπνευσμένος από την αγάπη του για την περιπέτεια και την υπέροχη ύπαιθρο, ο John Ryan Hebert είναι φωτογράφος αυτοκινήτων και lifestyle με έδρα το Λος Άντζελες. Η εξερεύνηση της πολιτείας της Νότιας Καλιφόρνια με δύο τροχούς είναι μια συνεχής πηγή έμπνευσης για τον John, και ο αριθμός των μιλίων που έχει διανύσει αντικατοπτρίζεται στην ομορφιά της δουλειάς του. Βασιζόμενος στην κουλτούρας των σύγχρονων κλασικών custom του Λος Άντζελες, ο Τζον αφηγείται την ιστορία της αγαπημένης του Bonneville των 100.000 μιλίων και τις πολλαπλές μορφές της ως cafe racer, scrambler και desert sled για να αναφέρουμε μόνο μερικές.

 

 
1 million mile Triumph Bonneville)

 

«Για πολύ καιρό, είχα μια συγγένεια με το βρετανικό σχεδιαστικό DNA», λέει ο John. «Μερικά μοναδικά φανταστικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες έχουν βγει από εκεί, ακόμα και η μουσική σκηνή πάντα μου ταίριαζε. Το Bonneville έχει μια τόσο κλασική εμφάνιση - απλή και κομψή. Είναι ένα σχήμα που δεν θα φύγει ποτέ από τη μόδα».

«Όταν αγόρασα αρχικά τη Bonneville μου, δεν σκόπευα να την καστομάρω πολύ, καθώς πίστευα ότι έδειχνε ήδη υπέροχη! Συνήθιζα να κατεβαίνω στο γκαράζ το βράδυ μερικές φορές και απλώς να την κοιτάζω, χαζεύοντας».

«Η μοτοσυκλέτα όχι μόνο είχε στυλ, αλλά χρειαζόμουν επίσης να είναι εξαιρετικά αξιόπιστη καθώς ήταν ο μοναδικός τρόπος μεταφοράς μου. Συνήθιζα να μετακινούμαι πάνω από 100 χιλιόμετρα την ημέρα από και προς τη δουλειά, με βροχή ή με ήλιο. Χρειαζόμουν κάτι που να ήταν προέκταση του εαυτού μου, κάτι με το οποίο θα μπορούσα να ζήσω καθημερινά και δεν θα χαλούσε ή θα μου προκαλούσε καμία ταλαιπωρία. Το Bonneville ταιριάζει στην περιγραφή». 

 

 

‘Owning a Triumph Bonneville really is just an extension of yourself, in a way’

1 million mile Triumph Bonneville

 

Ρωτήσαμε τον John τι τον ενέπνευσε να κάνει το βήμα και να καστομάρει τη Bonneville του, ορίστε τι είπε:

«Με τράβηξε για πρώτη φορά η κουλτούρα των café racer όταν οδηγούσα στο φαράγγι. Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται απλώς τον ωκεανό και την παραλία Venice όταν σκέφτονται τη Νότια Καλιφόρνια, αλλά η τοπογραφία της περιοχής είναι τραχιά και προσφέρει απίστευτη οδήγηση. Οι δρόμοι περνούν μέσα από βαθιά περάσματα και πάνω από ψηλές κορυφογραμμές. Μπορείς να περάσεις μια ολόκληρη μέρα στα βουνά της Σάντα Μόνικα ή στον Εθνικό Δρυμό Άντζελες χωρίς να πατήσεις ούτε ένα κομμάτι ευθύγραμμου δρόμου. Είναι ένα μέρος όπου μπορείς να χάσεις τον εαυτό σου και να βυθιστείτε πλήρως στην οδήγηση».

«Τοποθέτησα τιμόνι τύπου clubman στη μοτοσυκλέτα, που δημιούργησε την ψευδαίσθηση των κλιπ-ον. Αυτό τραβάει το σώμα σου προς τα εμπρός συνδέοντάς σε με τις στροφές του δρόμου. Η προσθήκη μιας σέλας σε στυλ café racer ολοκλήρωσε την εμφάνιση, παραπέμποντας στις vintage αγωνιστικές μοτοσυκλέτες TT της δεκαετίας του '60 που έτρεχαν στο Isle of Man. 

 

 

«Μετά από μερικά χρόνια οδήγησης, άρχισα να πηγαίνω τη μοτοσυκλέτα  περισσότερο σε μεγαλύτερες, πιο συχνές βόλτες. Εξερευνώντας νέες περιοχές, η έρημος έγινε η πηγή έμπνευσής μου. Μου άρεσε πολύ η αίσθηση του να είμαι μικρός και φαινομενικά τυλιγμένος από το απέραντο ατελείωτο τοπίο».

1 million mile Triumph Bonneville


«Το να είμαι εκεί έξω με έκανε να κοιτάξω τριγύρω. Έβλεπα πάντα δρόμους και μονοπάτια που πήγαιναν στην άβυσσο, αναρωτιόμουν τι κρυμμένους θησαυρούς κρατούσαν. Αυτή η ίντριγκα με οδήγησε να αρχίσω να σκέφτομαι να μετατρέψω τη μοτοσυκλέτα σε Bonneville τύπου scrambler. Συνεργάστηκα με τον Kevin Stanley στο Moto Chop Shop στο Λος Άντζελες, ο οποίος ουσιαστικά έκανε το όνειρό μου πραγματικότητα, δίνοντάς μου τα εργαλεία για να προχωρήσω τις περιπέτειές μου παραπέρα. Αλλάξαμε τη σέλα café racer με μια επίπεδη σε στιλ bench, ρίξαμε πάνω ένα τιμόνι και βάλαμε τρακτερωτά λάστιχα στη μοτοσυκλέτα - απαιτήθηκε ελάχιστος κόπος και προϋπολογισμός. Βλέποντας ττη μοτοσυκλέτα σε αυτό το στιλ αναζωπυρώθηκε το πάθος μου. Ένιωθα σαν να είχα μόλις αγοράσει μια νέα μοτοσυκλέτα! Η αλλαγή κάποιων απλών στοιχείων ξεκλείδωσε πραγματικά έναν ολόκληρο κόσμο στον οποίο δεν είχα πρόσβαση πριν».

 

 

1 million mile Triumph Bonneville)




‘After the scrambler came the flat tracker… I was introduced to racing through my friend Jordan Graham who races in National Hare & Hounds. I was really into desert-riding and he pushed me to join the Hooligan class, which is an NHAA racing class of bikes 750cc and up. Hanging out at a few races with Jordan and experiencing the community vibe really pushed me to take the plunge and dive into the world of racing. The community aspect of racing reminded me of going out to play pool in a league with your friends, just a little more gnarly.’

The Bonnie’s first race was the Biltwell 100, the perfect entry point to desert racing. We didn’t do a whole lot to the bike; we wanted to try and keep it as authentic as possible. We took the airbox out and gave it pod filters to let it breathe as freely as possible. We also fastened a set of Predator Pro pipes to increase power output. For ergonomics and handling, we put on a set of Mule tracker handlebars with some risers. The rear shocks were custom-built for desert racing. After the Biltwell 100, we set off for Nevada to race the Pioche GP. This one was way more technical. Finishing that race was one of the most challenging things I’ve done both on and off a motorcycle. A podium position was the cherry on top.’


 
1 million mile Triumph Bonneville)

 

 

After covering over 100,000 miles on his Bonnie, John tells us which were the most memorable and why:

‘The first few miles I took on the freeway the weekend I bought the bike will always have a special place in my heart. Having a machine that could cruise at speed comfortably on the open road was a novelty to me and something that I relished.’

‘My most memorable trip though must be travelling across the continent in 2020 to visit my family. It was an honour to experience the journey in such an intimate way. In a car, everything goes by in a blur. You’re not really connected to the world around you and you can travel hundreds of kilometres in a daze. It’s so much more immersive on a bike, stopping every 150-200km for fuel in random towns, camping out between rides. It really is something special.’

 

 

 
)

 

‘Owning a Triumph Bonneville really is just an extension of yourself, in a way. You can make educated inferences about somebody just by looking at their bike. Mine is covered in dings and scratches after covering so many miles, and if you swipe a finger across the tank or seat, you’ll find out that it’s actually black under there. But that’s why we ride. For the freedom, for the fun and for the experiences.’

‘The Bonneville stands for simplicity and adaptability, which I think are two important components of life. A true Bonneville also symbolises timelessness and avoidance of trends and quick fads that are here today and gone tomorrow. 

The Bonneville will always look good and will always be relevant no matter what form it takes.’

 


Photo Credits: John Ryan Hebert and Kevin Pak