Skip to main content

120 ΧΡΟΝΙΑ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Triumph project TE-1

 

 

ΕΦΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Παγκοσμίως φημισμένη για την ακρίβεια, την ποιότητα και το στιλ, η Triumph έχει υπάρξει καθοριστική στη διαμόρφωση της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας, με μια ακούραστη δέσμευση να σπρώξει τα όρια της τεχνολογίας, των επιδόσεων και του σχεδιασμού για να προσφέρει την τέλεια οδήγηση για κάθε αναβάτη, κάθε μέρα.

Σε πολλές γενιές η Triumph έπαιξε θεμελιώδη ρόλο στη δημιουργία του κόσμου της μοτοσυκλέτας που γνωρίζουμε σήμερα, από τις αρχικές πλατφόρμες κινητήρων που έχουν υιοθετηθεί σε ολόκληρο τον κόσμο, μέχρι την εφεύρεση και την καθοδήγηση εντελώς νέων κατηγοριών και τεχνολογιών, καθώς και την έμπνευση ενός ολόκληρου πολιτιστικού κινήματος που συνεχίζει να μοιράζεται ένα πάθος για τη μοτοσυκλέτα μέχρι σήμερα.

Από την πρώτη δικύλινδρη εν σειρά μοτοσυκλέτα της ιστορίας έως τη μοτοσυκλέτα με την υψηλότερη χωρητικότητα και την υψηλότερη παραγωγή ροπής στον κόσμο, η πλούσια ιστορία της Triumph περιλαμβάνει την πρώτη εργοστασιακή streetfighter, την πρώτη scrambler με ικανότητα περιπέτειας, την πρώτη Bobber με εμφάνιση αλλά και επιδόσεις, την πρώτη μοτοσυκλέτα δρόμου Moto2TM, την πρώτη σπορ μοτοσυκλέτα με ψεκασμό καυσίμου, καθώς και το να είναι η μόνη μάρκα που έχει σπάσει το ρεκόρ ταχύτερης ταχύτητας μοτοσυκλέτας τέσσερις φορές.

 

 

 

 

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ

Η απόδοση του κινητήρα βρίσκεται στο επίκεντρο της τεχνολογικής καινοτομίας της Triumph, στους αμμόλοφους της ερήμου και στις πίστες αγώνων, σε επαρχιακούς δρόμους και στους δρόμους της πόλης. Είτε οι αναβάτες θέλουν πιο ομαλή, πιο γρήγορη, πιο ισχυρή ή πιο οικονομική απόδοση, οι παγκοσμίου επιπέδου μηχανικοί της Triumph εργάζονται ακούραστα για να βελτιώσουν την εμπειρία οδήγησης Triumph και να δώσουν στους ιδιοκτήτες την ελευθερία να έχουν τη βέλτιστη απόδοση σε κάθε διαδρομή.

Όσον αφορά τους μεγάλους αριθμούς, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τον μεγαλύτερο κινητήρα μοτοσυκλέτας παραγωγής στον κόσμο που φορά η υπέροχη Triumph Rocket 3. Ο εν σειρά τρικύλινδρος 2,5 λίτρων του παράγει μια απίστευτη μέγιστη ροπή 221 Nm, ωθώντας τη Rocket 3 από τα 0-96χλμ στα εκπληκτικά 2,73δλ – Ωστόσο, εξακολουθεί να συμπεριφέρεται περισσότερο σαν σπορ μοτοσυκλέτα επιδόσεων παρά με cruiser.

Η επιδίωξη της Triumph για ακραίες επιδόσεις κινητήρα θέτει επίσης το ρυθμό στην πίστα, όπου η σειρά Moto2TM MotoGP με κινητήρα Street Triple 765 έχει σημειώσει νέα ρεκόρ γύρου σε περισσότερους από τριάντα αγώνες Grand Prix και έγινε η πρώτη μηχανή Moto2 που καταγράφει τελική ταχύτητα άνω των 300 χλμ/ώρα.

 

 

Triumph Rocket 3 and daytona 200 winner on Triumph daytona)

  

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΤΙΛ

 

 

 

Το εμβληματικό στιλ της Triumph είναι συνώνυμο της μοτοσυκλέτας. Αν έδινες ένα στυλό σε ένα παιδί και του ζητούσες να ζωγραφίσει μια μοτοσυκλέτα, θα ζωγράφιζε μια Triumph.

 

 

 

 

Triumph Bonneville T120

 

 

Από τη διαχρονική σιλουέτα μιας Bonneville μέχρι τη θρυλική μοτοσυκλέτα TR6 του άλματος του Steve McQueen στην ταινία 'Η μεγάλη απόδραση', και από το Thunderbird του Marlon Brando και τη διαβόητη εμφάνισή του στην πρώτη ταινία στην ιστορία με μοτοσυκλέτες, μέχρι τις σημερινές άμεσα αναγνωρίσιμες Speed Triple, Bobber και Tiger, ο αντίκτυπος της Triumph στον κόσμο της μοτοσικλέτας δεν μοιάζει με κανέναν άλλο.

Η λίστα με τα εμβλήματα της Triumph περιλαμβάνει μερικά από τα πιο διάσημα ονόματα στη μοτοσυκλέτα, συμπεριλαμβανομένης της Bonneville T120 που πήρε το όνομά της από το δικινητήριο, τροφοδοτούμενο με μεθανόλη Streamliner της Triumph που συνέτριψε τα ρεκόρ στις αλυκές Bonneville· τη Hurricane X75, που θεωρείται η πρώτη εργοστασιακή custom στον κόσμο· το θρυλικό μοντέλο H, το «Trusty Triumph»· τη Speed Twin, το αριστούργημα του Edward Turner που άλλαξε τον κόσμο της μοτοσυκλέτας· τη Daytona 675, το σούπερ σπορ αγωνιστικό όπλο της Triumph, και τη ριζοσπαστική Scrambler 1200 που προτιμά ο Τζέιμς Μποντ.

 

 

Triumph 2006 Daytona 675)

 

 

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ

Η μελετημένη και ολοκληρωμένη τεχνολογική στρατηγική της Triumph, που επικεντρώνεται στην παροχή αυτού που θέλει, χρειάζεται και εκτιμά ο αναβάτης, ενσωματώνει ένα ήθος που επικεντρώνεται στην ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα. Αυτό ίσχυε τόσο για τη μηχανική ηγεσία του πρωτοπόρου σχεδιαστή Val Page τη δεκαετία του 1930 όσο και για τη σημερινή κορυφαία ομάδα του κλάδου που εδρεύει στα παγκόσμια κεντρικά γραφεία της Triumph στο Hinckley.

Η Triumph εφαρμόζει εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης και βοηθήματα οδήγησης σε όλα τα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων χαρακτηριστικών όπως προηγμένο traction control, τα προγράμματα οδήγησης και ABS πολλαπλών καναλιών, όλα για να βελτιώσουν περαιτέρω την οδήγηση και να προσφέρουν τα πλεονεκτήματα της αυξημένης ασφάλειας και ελέγχου.

Οι νέες εξελίξεις στην τεχνολογία περιλαμβάνουν Ραντάρ Τυφλού Σημείου, βελτιστοποιημένο γωνιακό έλεγχο πρόσφυσης και ABS με μονάδα μέτρησης αδράνειας, ημιενεργή ανάρτηση, όργανα TFT με ενσωματωμένη συνδεσιμότητα MyTriumph, δυναμικά προγράμματα οδήγησης, πλήρως keyless λειτουργία, πλήρως LED φωτισμό, θερμαινόμενα γκριπ και σέλες, παρακολούθηση πίεσης ελαστικών, συγκράτηση σε ανηφόρα, cruise control, φωτιζόμενους διακόπτες και απομονώσιμο σύστημα immobilizer.

 

 

TFT display, brake light and illuminated handlebar switches)

 

 

ΕΦΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Χωρίς να στέκεται ποτέ ακίνητη, η Triumph οδηγεί συνεχώς προς ένα καλύτερο μέλλον, αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες και εφαρμόζοντας νέες καινοτομίες, πάντα επικεντρωμένη στην παροχή της τέλειας εμπειρίας οδήγησης.

 

 

Με την παρουσίαση της ολοκαίνουργιου μας Tiger 1200, των επερχόμενων μοτοσυκλετών MX και Enduro και της στρατηγικής μας συνεργασίας με την Bajaj για τη δημιουργία μοτοσυκλετών μικρότερης χωρητικότητας, το μέλλον για την Triumph και τους θαυμαστές της σε όλο τον κόσμο θα είναι εξίσου συναρπαστικό και πλούσιο με τα περασμένα 120 χρόνια.

 

 

 

Triumph tiger 1200 rally pro