ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά |
| Χωρητικότητα | 1.160 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 90,0 χλστ |
| Διαδρομή | 60,7 χλστ |
| Συμπίεση | 13.2:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 150PS / 9.000 σ.α.λ. (100PS στο πρόγραμμα Rain) |
| Μέγιστη ροπή EC | 130 Nm / 7.000 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι |
| Εξάτμιση | Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως τελικό και πλευρικά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό |
| Τελική μετάδοση | Άξονας |
| Συμπλέκτης | Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης & υποβοήθησης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο. |
| Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές αλουμινένιες ενισχυτικές γέφυρες |
| Εμπρός Τροχός | Από κράμα αλουμινίου, 19 x 3.0” |
| Πίσω Τροχός | Από κράμα αλουμινίου, 18 x 4.25” |
| Εμπρός Ελαστικό | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
| Πίσω Ελαστικό | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ. με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή 200 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ Showa με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή τροχού 200 χλστ., αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος έως και κατά 20 χιλιοστά μόλις ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά. |
| Εμπρός Φρένα | Monoblock ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, Cornering ABS, δύο πλευστοί μπροστινοί δίσκοι 320 χλστ. Ακτινική αντλία Magura HC1 με ρύθμιση απόστασης και ξεχωριστό δοχείο υγρού. |
| Πίσω Φρένο | Δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου, Cornering ABS, ένας δίσκος 282 χλστ., αντλία με απομακρυσμένο δοχείο υγρού. |
| Όργανα | Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 849 χλστ. (τιμόνι), 984 χλστ. (χούφτες) χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1.436 – 1.497 χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ |
| Ύψος Σέλας | 850 - 870 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ |
| Μεταξόνιο | 1.560 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 24.0 º |
| Ίχνος | 120 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 20 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 246 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | 5,5 λίτρα / 100 χλμ. (51.5 mpg) |
| Ρύποι CO2 | 119 γρ./χλμ. Προδιαγραφές EURO 5+ (E.ε.) No. 134/2014 Annex VIII |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η 20.990,00 € |
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά |
| Χωρητικότητα | 1160 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 90,0 χλστ |
| Διαδρομή | 60,7 χλστ |
| Συμπίεση | 13,2:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 150PS / 9.000 σ.α.λ. (100PS στο πρόγραμμα Rain) |
| Μέγιστη ροπή EC | 130 Nm / 7.000 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι |
| Εξάτμιση | Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως τελικό και πλευρικά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό |
| Τελική μετάδοση | Άξονας |
| Συμπλέκτης | Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης & υποβοήθησης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο. |
| Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές αλουμινένιες ενισχυτικές γέφυρες |
| Εμπρός Τροχός | Από κράμα αλουμινίου, 19 x 3.0” |
| Πίσω Τροχός | Από κράμα αλουμινίου, 18 x 4.25” |
| Εμπρός Ελαστικό | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
| Πίσω Ελαστικό | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ. με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή 200 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ Showa με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή τροχού 200 χλστ., αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος έως και κατά 20 χιλιοστά μόλις ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά. |
| Εμπρός Φρένα | Monoblock ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, Cornering ABS, δύο πλευστοί μπροστινοί δίσκοι 320 χλστ. Ακτινική αντλία Magura HC1 με ρύθμιση απόστασης και ξεχωριστό δοχείο υγρού. |
| Πίσω Φρένο | Δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου, Cornering ABS, ένας δίσκος 282 χλστ., αντλία με απομακρυσμένο δοχείο υγρού. |
| Όργανα | Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 849 χλστ. (τιμόνι), 982 χλστ. (χούφτες) χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1.436 – 1.497 χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ |
| Ύψος Σέλας | 850 - 870 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ |
| Μεταξόνιο | 1.560 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 24.0 º |
| Ίχνος | 120 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 30 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 256 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | 5,5 λίτρα / 100 χλμ. (51.5 mpg) |
| Ρύποι CO2 | 119 γρ./χλμ. Προδιαγραφές EURO 5+ (E.ε.) No. 134/2014 Annex VIII |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο. |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η 22.990,00 € |
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά |
| Χωρητικότητα | 1160 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 90.0 χλστ |
| Διαδρομή | 60.7 χλστ |
| Συμπίεση | 13.2:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 150PS / 9.000 σ.α.λ. (100PS στο πρόγραμμα Rain) |
| Μέγιστη ροπή EC | 130 Nm / 7.000 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι |
| Εξάτμιση | Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως τελικό και πλευρικά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό |
| Τελική μετάδοση | Άξονας |
| Συμπλέκτης | Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης & υποβοήθησης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο. |
| Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές αλουμινένιες ενισχυτικές γέφυρες |
| Εμπρός Τροχός | Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 21 x 2.15" |
| Πίσω Τροχός | Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 18 x 4.25" |
| Εμπρός Ελαστικό | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
| Πίσω Ελαστικό | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ. με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή 200 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ Showa με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή τροχού 220 χλστ., αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος έως και κατά 20 χιλιοστά μόλις ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά. |
| Εμπρός Φρένα | Monoblock ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, Cornering ABS, δύο πλευστοί μπροστινοί δίσκοι 320 χλστ. Ακτινική αντλία Magura HC1 με ρύθμιση απόστασης και ξεχωριστό δοχείο υγρού. |
| Πίσω Φρένο | Δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου, Cornering ABS, ένας δίσκος 282 χλστ., αντλία με απομακρυσμένο δοχείο υγρού. |
| Όργανα | Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 849 χλστ. (τιμόνι), 984 χλστ. (χούφτες) χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1.487 – 1.547 χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ |
| Ύψος Σέλας | 875 - 895 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ |
| Μεταξόνιο | 1.560 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 23.7 º |
| Ίχνος | 112 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 20 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 250 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | 5,5 λίτρα / 100 χλμ. (51.5 mpg) |
| Ρύποι CO2 | 119 γρ./χλμ. Προδιαγραφές EURO 5+ (E.ε.) No. 134/2014 Annex VIII |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 16,000 χλμ ή 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η 21.990,00 € |
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά |
| Χωρητικότητα | 1160 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 90,0 χλστ |
| Διαδρομή | 60,7 χλστ |
| Συμπίεση | 13.2:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 150PS / 9.000 σ.α.λ. (100PS στο πρόγραμμα Rain) |
| Μέγιστη ροπή EC | 130 Nm / 7.000 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι |
| Εξάτμιση | Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως τελικό και πλευρικά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό |
| Τελική μετάδοση | Άξονας |
| Συμπλέκτης | Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης & υποβοήθησης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο. |
| Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές αλουμινένιες ενισχυτικές γέφυρες |
| Εμπρός Τροχός | Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 21 x 2.15" |
| Πίσω Τροχός | Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 18 x 4.25" |
| Εμπρός Ελαστικό | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
| Πίσω Ελαστικό | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ. με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή 220 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ Showa με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή τροχού 220 χλστ , αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος έως και κατά 20 χιλιοστά μόλις ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά. |
| Εμπρός Φρένα | Monoblock ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, Cornering ABS, δύο πλευστοί μπροστινοί δίσκοι 320 χλστ. Ακτινική αντλία Magura HC1 με ρύθμιση απόστασης και ξεχωριστό δοχείο υγρού. |
| Πίσω Φρένο | Δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου, Cornering ABS, ένας δίσκος 282 χλστ., αντλία με απομακρυσμένο δοχείο υγρού. |
| Όργανα | Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 849 χλστ. (τιμόνι), 982 χλστ. (χούφτες) χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1.490 – 1.547χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ |
| Ύψος Σέλας | 875 - 895 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ |
| Μεταξόνιο | 1.560 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 23.7 º |
| Ίχνος | 112 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 30 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 262 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | 5,5 λίτρα / 100 χλμ. (51.5 mpg) |
| Ρύποι CO2 | 119 γρ./χλμ. Προδιαγραφές EURO 5+ (E.ε.) No. 134/2014 Annex VIII |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 16.000 χλμ.) /12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η 23.990,00 € |