ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά |
| Χωρητικότητα | 888 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 78,0 χλστ |
| Διαδρομή | 61,9 χλστ |
| Συμπίεση | 13.0:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 108 PS / 9.500 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή EC | 90 Nm / 6.850 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι |
| Εξάτμιση | Ανοξείδωτη ατσάλινη 3 σε ένα, πλαϊνό ανοξείδωτο ατσάλινο τελικό |
| Τελική μετάδοση | Αλυσίδα O-ring |
| Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος ολίσθησης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, βιδωτό υποπλαίσιο |
| Ψαλίδι | Διπλό από χυτό αλουμίνιο |
| Εμπρός Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 19 x 2.5” |
| Πίσω Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 17 x 4.25” |
| Εμπρός Ελαστικό | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
| Πίσω Ελαστικό | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 45 χλστ., χειροκίνητη ρύθμιση επαναφοράς και απόσβεσης συμπίεσης, διαδρομή 180 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Mονάδα πίσω ανάρτησης Marzocchi με χειροκίνητη ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς, διαδρομή πίσω τροχού 170 χλστ |
| Εμπρός Φρένα | Δύο πλευστοί δίσκοι 320 χλστ., Monobloc δαγκάνες 4 εμβόλων, Brembo Stylema. Ακτινική αντλία, βελτιστοποιημένο Cornering ABS |
| Πίσω Φρένο | Δίσκος 255 χλστ., Δαγκάνα ολίσθησης 1 εμβόλου, βελτιστοποιημένο Cornering ABS |
| Όργανα | Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 930 χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1.410 – 1.460 χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ |
| Ύψος Σέλας | 820 - 840 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ |
| Μεταξόνιο | 1.556 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 24.6 º |
| Ίχνος | 102,7 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 20 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 222 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | 4,7 λίτρα / 100 χλμ. |
| Ρύποι CO2 | Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 Euro 5+ και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση. |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 10,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο. |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η 14.790,00 € |
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά |
| Χωρητικότητα | 888 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 78,0 χλστ |
| Διαδρομή | 61,9 χλστ |
| Συμπίεση | 13.0:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 108 PS / 9.500 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή EC | 90 Nm / 6.850 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι |
| Εξάτμιση | Ανοξείδωτη ατσάλινη 3 σε ένα, πλαϊνό ανοξείδωτο ατσάλινο τελικό |
| Τελική μετάδοση | Αλυσίδα O-ring |
| Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος ολίσθησης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, βιδωτό υποπλαίσιο |
| Ψαλίδι | Διπλό από χυτό αλουμίνιο |
| Εμπρός Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 19 x 2.5” |
| Πίσω Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 17 x 4.25” |
| Εμπρός Ελαστικό | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
| Πίσω Ελαστικό | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 45 χλστ., χειροκίνητη ρύθμιση επαναφοράς και απόσβεσης συμπίεσης, διαδρομή 180 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Mονάδα πίσω ανάρτησης Marzocchi με χειροκίνητη ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς, διαδρομή πίσω τροχού 170 χλστ |
| Εμπρός Φρένα | Δύο πλευστοί δίσκοι 320 χλστ., Monobloc δαγκάνες 4 εμβόλων, Brembo Stylema. Ακτινική αντλία, βελτιστοποιημένο Cornering ABS |
| Πίσω Φρένο | Δίσκος 255 χλστ., Δαγκάνα ολίσθησης 1 εμβόλου, βελτιστοποιημένο Cornering ABS |
| Όργανα | Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 930 χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1.410 – 1.460 χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ |
| Ύψος Σέλας | 820 - 840 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ |
| Μεταξόνιο | 1.556 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 24.6 º |
| Ίχνος | 102,7 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 20 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 222 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | 4,7 λίτρα / 100 χλμ. |
| Ρύποι CO2 | 108 γρ./χλμ. Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 Euro 5+ και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση. |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 10,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο. |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η 16.690,00 € |
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά |
| Χωρητικότητα | 888 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 78,0 χλστ |
| Διαδρομή | 61,9 χλστ |
| Συμπίεση | 13.0:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 108 PS / 9.500 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή EC | 90 Nm / 6.850 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός διαδοχικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
| Εξάτμιση | Ανοξείδωτο σύστημα λαιμών 3 σε 1, πλαϊνά τοποθετημένο τελικό |
| Τελική μετάδοση | Αλυσίδα O-ring |
| Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος ολίσθησης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, βιδωτό υποπλαίσιο |
| Ψαλίδι | Twin sided cast aluminium swingarm" |
| Εμπρός Τροχός | Ακτινωτός tubeless, 21 x 2.15" |
| Πίσω Τροχός | Ακτινωτός tubeless, 17 x 4.25" |
| Εμπρός Ελαστικό | Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21 |
| Πίσω Ελαστικό | Bridgestone Battlax Adventure 150/70R17 |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 45 χλστ., χειροκίνητη ρύθμιση επαναφοράς και απόσβεσης συμπίεσης, διαδρομή 240 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Mονάδα πίσω ανάρτησης Showa με χειροκίνητη ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς, διαδρομή πίσω τροχού 230 χλστ |
| Εμπρός Φρένα | Δύο πλευστοί δίσκοι 320 χλστ., Monobloc δαγκάνες 4 εμβόλων, Brembo Stylema. Ακτινική αντλία, βελτιστοποιημένο Cornering ABS |
| Πίσω Φρένο | Δίσκος 255 χλστ., Δαγκάνα ολίσθησης 1 εμβόλου, βελτιστοποιημένο Cornering ABS |
| Όργανα | Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 935 χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1.452 – 1.502 χλστ |
| Ύψος Σέλας | 860 - 880 χλστ |
| Μεταξόνιο | 1.551 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 24.4 º |
| Ίχνος | 116,8 χλστ |
| Γεμάτο Βάρος | 201 κιλά |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 20 λίτρα |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | 4,7 λίτρα / 100 χλμ. |
| Ρύποι CO2 | 108 γρ./χλμ. Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 Euro 5+ και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση. |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 10,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο. |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η 17.490,00 € |
Σειρά Tiger 900
ΕΣΥ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ