ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υγρόψυκτος με δύο κυλίνδρους σε σειρά, 8-βάλβιδος, 1ΕΕΚ, διάστημα ανάφλεξης 270°° |
| Χωρητικότητα | 1200 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 97.6 χλστ |
| Διαδρομή | 80 χλστ |
| Συμπίεση | 12.1:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 105 PS / 7.750 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή EC | 112 Nm / 4.250 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού. Δυο προγράμματα οδήσησης. |
| Εξάτμιση | Εξάτμιση 2-2 από βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλι με δύο τελικά |
| Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X ring |
| Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος συμπλέκτης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο διπλό σωληνωτό με ατσάλινους υποδοχείς |
| Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο |
| Εμπρός Τροχός | 7 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 3.5” |
| Πίσω Τροχός | 7 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 5.0” |
| Εμπρός Ελαστικό | 120/70 R17 |
| Πίσω Ελαστικό | 160/60 R17 |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi, διαδρομή 120 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Δύο αμορτισέρ Marzocchi με εξωτερικά ρεζερβουάρ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση, διαδρομή τροχού 116 χλστ. |
| Εμπρός Φρένα | Δύο πλευστοί δίσκοι 320 χλστ., ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων με λογότυπο Triumph, OCABS |
| Πίσω Φρένο | Δίσκος 220 χλστ., πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων Nissin, ABS |
| Όργανα | Όργανα πολλαπλών λειτουργιών LCD με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη TFT |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 792 χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1140 χλστ |
| Ύψος Σέλας | 805 χλστ |
| Μεταξόνιο | 1413 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 22.4 º |
| Ίχνος | 91 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14.5 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 216 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Ρύποι CO2 | Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 Euro 5 Plus και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση. |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 16,000 χλμ ή 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο |
| Στάνταρ Εξοπλισμός | |
| Βελτιστοποιημένα Cornering ABS και Traction Control | |
| Προβολέας LED με DRL | |
| 3 προγράμματα οδήγησης (Road, Rain και Sport) | |
| Πρίζα USB στο κόκπιτ | |
| Προαιρετικός Εξοπλισμός | |
| Ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Ohlins | |
| Κιτ χαμηλού τιμονιού | |
| Θερμαινόμενα γκριπ | |
| Κιτ cruise control - DRL | |
| TPMS Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών | |
| Μονάδα συνδεσιμότητας MyTriumph | |
| Κυλιόμενα φλας LED | |
| Triumph Protect | |
| Triumph Track | |
| Προαιρετικά Αξεσουάρ | |
| Clip on τιμόνι | |
| Σέλα bullet καπιτονέ | |
| Κάλυμμα σέλας | |
| Και πολλά ακόμη | |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η 14.990,00 € |
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος, οκταβάλβιδος, 1 ΕΕΚ, 270° γωνία στροφάλου |
| Χωρητικότητα | 1200 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 97.6 χλστ |
| Διαδρομή | 80 χλστ |
| Συμπίεση | 12.1:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 105 PS / 7.750 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή EC | 112 Nm / 4.250 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού. Δυο προγράμματα οδήσησης. |
| Εξάτμιση | Βουρτσισμένο ανοξείδωτο σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 με διπλά τελικά |
| Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X ring |
| Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος συμπλέκτης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο διπλό σωληνωτό με ατσάλινους υποδοχείς |
| Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο |
| Εμπρός Τροχός | 7 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 3.5” |
| Πίσω Τροχός | 7 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 5.0” |
| Εμπρός Ελαστικό | 120/70 R17 |
| Πίσω Ελαστικό | 160/60 R17 |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi, διαδρομή 120 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Δύο αμορτισέρ Öhlins RSU με εξωτερικά δοχεία και ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή τροχού 123 χλστ. |
| Εμπρός Φρένα | Δύο πλευστοί δίσκοι 320 χλστ., ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema M4.30, OCABS |
| Πίσω Φρένο | Δίσκος 220 χλστ., πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων Nissin, ABS |
| Όργανα | Όργανα πολλαπλών λειτουργιών LCD με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη TFT |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 792 χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1127 χλστ |
| Ύψος Σέλας | 810 χλστ |
| Μεταξόνιο | 1414 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 22.6 º |
| Ίχνος | 92 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14.5 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 216 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Ρύποι CO2 | Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 Euro 5 Plus και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση. |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 16.000 χλμ. ή 12 μήνες, όποιο προηγηθεί. |
| Στάνταρ Εξοπλισμός | |
| Βελτιστοποιημένα Cornering ABS και Cornering Traction Control | |
| Προβολέας LED με DRL | |
| 3 προγράμματα οδήγησης (Road, Rain, Sport) | |
| Σπορ σουέντ σέλα με ραφτές λεπτομέρειες | |
| Προαιρετικός Εξοπλισμός | |
| Κιτ χαμηλού τιμονιού | |
| Θερμαινόμενα γκριπ | |
| Κιτ cruise control - DRL | |
| TPMS Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών | |
| Μονάδα συνδεσιμότητας MyTriumph | |
| Κυλιόμενα φλας LED | |
| Triumph Protect | |
| Triumph Track | |
| Προαιρετικά Αξεσουάρ | |
| Clip on τιμόνι | |
| Κάλυμμα σέλας | |
| Σέλα bullet καπιτονέ | |
| Και πολλά ακόμη | |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η 17.590,00 € |