ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος με δύο κυλίνδρους σε σειρά, 8-βάλβιδος, 1ΕΕΚ, διάστημα ανάφλεξης 270°° |
Χωρητικότητα | 1200 κ.εκ. |
Διάμετρος | 97.6 χλστ |
Διαδρομή | 80 χλστ |
Συμπίεση | 12.1:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 105 PS / 7.750 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή EC | 112 Nm / 4.250 σ.α.λ. |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού. Δυο προγράμματα οδήσησης. |
Εξάτμιση | Εξάτμιση 2-2 από βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλι με δύο τελικά |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος συμπλέκτης |
Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Ατσάλινο διπλό σωληνωτό με ατσάλινους υποδοχείς |
Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο |
Εμπρός Τροχός | 7 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 3.5” |
Πίσω Τροχός | 7 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 5.0” |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 R17 |
Πίσω Ελαστικό | 160/60 R17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi, διαδρομή 120 χλστ. |
Πίσω Ανάρτηση | Δύο αμορτισέρ Marzocchi με εξωτερικά ρεζερβουάρ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση, διαδρομή τροχού 116 χλστ. |
Εμπρός Φρένα | Δύο πλευστοί δίσκοι 320 χλστ., ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων με λογότυπο Triumph, OCABS |
Πίσω Φρένο | Δίσκος 220 χλστ., πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων Nissin, ABS |
Όργανα | Όργανα πολλαπλών λειτουργιών LCD με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη TFT |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 792 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1140 χλστ |
Ύψος Σέλας | 805 χλστ |
Μεταξόνιο | 1413 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 22.4 º |
Ίχνος | 91 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14.5 λίτρα |
Υγρό βάρος | 216 κιλά |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Ρύποι CO2 | Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 Euro 5 Plus και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση. |
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 16,000 χλμ ή 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο |
Στάνταρ Εξοπλισμός | |
Βελτιστοποιημένα Cornering ABS και Traction Control | |
Προβολέας LED με DRL | |
3 προγράμματα οδήγησης (Road, Rain και Sport) | |
Πρίζα USB στο κόκπιτ | |
Προαιρετικός Εξοπλισμός | |
Ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Ohlins | |
Κιτ χαμηλού τιμονιού | |
Θερμαινόμενα γκριπ | |
Κιτ cruise control - DRL | |
TPMS Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών | |
Μονάδα συνδεσιμότητας MyTriumph | |
Κυλιόμενα φλας LED | |
Triumph Protect | |
Triumph Track | |
Προαιρετικά Αξεσουάρ | |
Clip on τιμόνι | |
Σέλα bullet καπιτονέ | |
Κάλυμμα σέλας | |
Και πολλά ακόμη | |
Τιμή | |
Τιμή | Η 14.990,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος, οκταβάλβιδος, 1 ΕΕΚ, 270° γωνία στροφάλου |
Χωρητικότητα | 1200 κ.εκ. |
Διάμετρος | 97.6 χλστ |
Διαδρομή | 80 χλστ |
Συμπίεση | 12.1:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 105 PS / 7.750 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή EC | 112 Nm / 4.250 σ.α.λ. |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού. Δυο προγράμματα οδήσησης. |
Εξάτμιση | Βουρτσισμένο ανοξείδωτο σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 με διπλά τελικά |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος συμπλέκτης |
Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Ατσάλινο διπλό σωληνωτό με ατσάλινους υποδοχείς |
Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο |
Εμπρός Τροχός | 7 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 3.5” |
Πίσω Τροχός | 7 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 5.0” |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 R17 |
Πίσω Ελαστικό | 160/60 R17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi, διαδρομή 120 χλστ. |
Πίσω Ανάρτηση | Δύο αμορτισέρ Öhlins RSU με εξωτερικά δοχεία και ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή τροχού 123 χλστ. |
Εμπρός Φρένα | Δύο πλευστοί δίσκοι 320 χλστ., ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema M4.30, OCABS |
Πίσω Φρένο | Δίσκος 220 χλστ., πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων Nissin, ABS |
Όργανα | Όργανα πολλαπλών λειτουργιών LCD με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη TFT |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 792 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1127 χλστ |
Ύψος Σέλας | 810 χλστ |
Μεταξόνιο | 1414 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 22.6 º |
Ίχνος | 92 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14.5 λίτρα |
Υγρό βάρος | 216 κιλά |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Ρύποι CO2 | Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 Euro 5 Plus και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση. |
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 16.000 χλμ. ή 12 μήνες, όποιο προηγηθεί. |
Στάνταρ Εξοπλισμός | |
Βελτιστοποιημένα Cornering ABS και Cornering Traction Control | |
Προβολέας LED με DRL | |
3 προγράμματα οδήγησης (Road, Rain, Sport) | |
Σπορ σουέντ σέλα με ραφτές λεπτομέρειες | |
Προαιρετικός Εξοπλισμός | |
Κιτ χαμηλού τιμονιού | |
Θερμαινόμενα γκριπ | |
Κιτ cruise control - DRL | |
TPMS Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών | |
Μονάδα συνδεσιμότητας MyTriumph | |
Κυλιόμενα φλας LED | |
Triumph Protect | |
Triumph Track | |
Προαιρετικά Αξεσουάρ | |
Clip on τιμόνι | |
Κάλυμμα σέλας | |
Σέλα bullet καπιτονέ | |
Και πολλά ακόμη | |
Τιμή | |
Τιμή | Η 17.290,00 € |