SPEED 400

Το Speed 400 φέρνει το αδιαμφισβήτητο custom στυλ της Triumph, τον ευέλικτο χειρισμό, τις επιδόσεις απόκρισης και την ποιότητα κατασκευής που καθορίζει την κατηγορία σε μια νέα γενιά αναβατών.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η 5.690,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος, 4βαλβιδος, 2ΕΕΚ, μονοκύλινδρος |
Χωρητικότητα | 398,15 κ.εκ. |
Διάμετρος | 89 χλστ |
Διαδρομή | 64 χλστ |
Συμπίεση | 12:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 40PS / 8.000 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή EC | 37,5 Nm / 6.500 σ.α.λ. |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Bosch με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
Εξάτμιση | Ανοξείδωτη εξάτμιση με διπλό περίβλημα και τελικό από ανοξείδωτο ατσάλι |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X-ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος με υποβοήθηση ολίσθησης |
Κιβώτιο | 6-τάχυτο |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Υβριδικό, περιμετρικό, ατσάλινο σωληνωτό με βιδωτό υποπλαίσιο |
Ψαλίδι | Από κράμα αλουμινίου |
Εμπρός Τροχός | 10 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17" x 3” |
Πίσω Τροχός | 10 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 4” |
Εμπρός Ελαστικό | 110/70 R17 |
Πίσω Ελαστικό | 150/60 R17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston 43 χλστ. Διαδρομή τροχού 140 χλστ. |
Πίσω Ανάρτηση | Μονόσοκ αερίου RSU με εξωτερικό ρεζερβουάρ και ρύθμιση προφόρτισης. Διαδρομή τροχού 130 χλστ |
Εμπρός Φρένα | Σταθερός δίσκος 300 χλστ, τετραέμβολη ακτινική δαγκάνα, ABS |
Πίσω Φρένο | Σταθερός δίσκος 230 χλστ., πλευστή δαγκάνα, ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 814 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1.084 χλστ |
Ύψος Σέλας | 790 χλστ |
Μεταξόνιο | 1377 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 24.6 º |
Ίχνος | 102 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 13 λίτρα |
Υγρό βάρος | 170 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Κατανάλωση Καυσίμου | 3.5L/100km (80.7 mpg) |
Ρύποι CO2 | 83,8 γρ./χλμ. EURO 5: Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση. |
Feature | Details |
---|---|
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 16.000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) |
Χαρακτηριστικά
|
|
---|---|
Κινητήρας | Κινητήρας της σειράς TR γεμάτος χαρακτήρα και απόκριση (συμβατός με Euro 5) |
Κιβώτιο | Κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Εργονομία | Προσβάσιμο ύψος σέλας 790 χιλ, λεπτή μέση και συναρπαστική εργονομία |
Πλαίσιο | Ελαφρύ πλαίσιο με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο |
Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Φρένα | Δίσκος 300χιλ και ισχυρή ακτινική δαγκάνα με ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο και ενσωματωμένη οθόνη LCD με πλήρεις δυνατότητες |
Φωτισμός | Πλήρης φωτισμός LED με φώτα ημέρας (DRL) και χαρακτηριστικό πίσω φως |
Σέρβις | Κορυφαίο για την κατηγορία διάστημα συντήρησης 16.000 χλμ. |
Χαρακτηριστικά
|
|
---|---|
Κινητήρας | Κινητήρας της σειράς TR γεμάτος χαρακτήρα και απόκριση (συμβατός με Euro 5) |
Κιβώτιο | Κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Εργονομία | Προσβάσιμο ύψος σέλας 790 χιλ, λεπτή μέση και συναρπαστική εργονομία |
Πλαίσιο | Ελαφρύ πλαίσιο με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο |
Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Φρένα | Δίσκος 300χιλ και ισχυρή ακτινική δαγκάνα με ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο και ενσωματωμένη οθόνη LCD με πλήρεις δυνατότητες |
Φωτισμός | Πλήρης φωτισμός LED με φώτα ημέρας (DRL) και χαρακτηριστικό πίσω φως |
Σέρβις | Κορυφαίο για την κατηγορία διάστημα συντήρησης 16.000 χλμ. |

ΣΤΥΛ ΚΑΙ DNA
Από το κλασικό προφίλ του κινητήρα και το εξαιρετικά μορφοποιημένο ρεζερβουάρ μέχρι το υψηλής ποιότητας φινίρισμα, το naked custom μοντέρνο στυλ και η διαχρονική σιλουέτα, δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία για το ότι η Speed 400 είναι μια αυθεντική Triumph.

ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ
Τα χαρακτηριστικά μαύρα αμμοβολημένα καλύμματα του κινητήρα, το στιβαρό, ανοδιωμένο χρυσαφί πιρούνι και οι εξαιρετικές λεπτομέρειες διασφαλίζουν ότι το φινίρισμα της Speed 400 είναι κορυφαίο παντού.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ TR-SERIES
Ο ολοκαίνουριος κινητήρας TR Series συνδυάζει την πλέον προηγμένη τεχνολογία με μοντέρνα κλασική αισθητική, για να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, καθώς και την χαρακτηριστική αίσθηση Triumph και τον ασύγκριτο ήχο που αναβλύζει από την εξάτμιση.

ΠΛΑΙΣΙΟ & ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο roadster και η υψηλής ποιότητας ανάρτηση προσφέρουν ουδέτερη συμπεριφορά που εμπνέει εμπιστοσύνη και την τέλεια θέση οδήγησης για μια διασκεδαστική και συναρπαστική οδήγηση για νέους και έμπειρους αναβάτες.

ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΑΝΑΒΑΤΗ
Η Speed 400 είναι ιδανική για αναβάτες κάθε αναστήματος. Χάρη στο λεπτό προφίλ της μοτοσυκλέτας, η εργονομική και φυσική θέση οδήγησης προσφέρει άνεση και σιγουριά στους επιτόπιους ελιγμούς.

ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Οι ελαφριοί τροχοί 17 ιντσών είναι κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου και διαθέτουν 10 ακτίνες. Σε συνδυασμό με τα premium ελαστικά από κορυφαίο κατασκευαστή, συμβάλλουν στην ευελιξία και τον εξαιρετικό χειρισμό που προσφέρει η Speed 400 και παρέχουν εμπιστοσύνη σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

ΦΡΕΝΑ
Η άμεση απόκριση και η σιγουριά στο φρενάρισμα εξασφαλίζονται από την ακτινική δαγκάνα 2 εμβόλων, τον πλευστό δίσκο με μεταλλικό σωληνάκι και το σύστημα ABS της Bosch.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Η Speed 400 είναι γεμάτη σύγχρονη τεχνολογία που εστιάζει στον αναβάτη. Συμπεριλαμβάνονται συστήματα που βελτιώνουν την οδήγηση, όπως έλεγχος πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης, συμπλέκτης υποβοήθησης της ροπής, ABS της Bosch, πλήρης φωτισμός LED και ολοκαίνουρια διπλά όργανα.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η Speed 400 είναι εξοπλισμένη με κλειδαριά τιμονιού και αντικλεπτικό immobilizer ως στάνταρ. Ένα τσιπ ασφαλείας ενσωματωμένο στο κλειδί ανάφλεξης διασφαλίζει ότι μόνο ο ιδιοκτήτης μπορεί να εκκινήσει τον κινητήρα.

ΑΞΙΑ
Με κορυφαίες προδιαγραφές, εξαιρετική ποιότητα και απόδοση, χαμηλό κόστος λειτουργίας, διάστημα συντήρησης στα 16.000 χλμ. και εγγύηση δύο ετών για απεριόριστα χιλιόμετρα, η Speed 400 προσφέρει απίστευτη αξία.
Εμβληματική
Ένας μελλοντικός θρύλος, ένα έμβλημα στα σκαριά. Κατασκευασμένη και τελειοποιημένη για μια εντελώς νέα γενιά αναβατών της Triumph.