ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υγρόψυκτος, 12-βαλβιδος, 2ΕΕΚ, 3 κύλινδροι σε σειρά |
| Χωρητικότητα | 2.458 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 110.2 χλστ |
| Διαδρομή | 85.9 χλστ |
| Συμπίεση | 10.8:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 182 PS / 180 bhp (134 kW) / 7.000 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή EC | 225 Nm (166lbft) / 4.000 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
| Εξάτμιση | Ατσάλινη 3 σε 1 με τελικό 3 εξόδων |
| Τελική μετάδοση | Άξονας |
| Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υδραυλικός με υποβοήθηση ροπής |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Αλουμινίου |
| Ψαλίδι | Μονόμπρατσο αλουμινίου |
| Εμπρός Τροχός | 17 x 3.5" από κράμα αλουμινίου |
| Πίσω Τροχός | 16 x 7.5" από κράμα αλουμινίου |
| Εμπρός Ελαστικό | 150/80 R17 V |
| Πίσω Ελαστικό | 240/50 R16 V |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 47 χλστ. με ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 120 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Πλήρως ρυθμιζόμενη Showa με piggyback RSU και απομακρυσμένη υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, διαδρομή 107 χιλ. |
| Εμπρός Φρένα | Δύο δίσκοι 320 χλστ, monobloc δαγκάνα 4 εμβόλων Brembo M4.32 Stylema®, Optimised Cornering-ABS |
| Πίσω Φρένο | Ένας δίσκος 300 χλστ, monobloc δαγκάνα 4 εμβόλων Brembo M4.32, Optimised Cornering-ABS |
| Όργανα | Όργανα πολλαπλών λειτουργιών με έγχρωμη οθόνη TFT |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | (36.0 in) 920 χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | (43.3 in) 1125 χλστ |
| Ύψος Σέλας | (30.4 in) 773 χλστ |
| Μεταξόνιο | (66.0 in) 1677 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 27.9 º |
| Ίχνος | (5.3 in) 134.9 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 18 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 317 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | (6.6 λτ./100 χλμ.) 42.8 |
| Ρύποι CO2 | Η μέτρηση των εκπομπών CO2 EURO 5+ και της κατανάλωσης καυσίμου γίνεται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/ΕΚ. Τα στοιχεία για την κατανάλωση καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμής και παρέχονται μόνο για σύγκριση. Ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν τα αποτελέσματα σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. 152 |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 10.000 μίλια (16.000 χλμ.) / 12 μήνες (όποιο προηγηθεί) |
| Στάνταρ Εξοπλισμός | |
| Πλήρως έγχρωμο όργανο TFT | |
| Προγράμματα Οδήγησης Δρόμου, Βροχής, Σπορ και Προσαρμόσιμου από τον Αναβάτη | |
| Βελτιστοποιημένα Γωνιακά ABS | |
| Cruise control | |
| Έλεγχος εκκίνησης σε ανωφέρεια | |
| Ανάφλεξη και κλείδωμα τιμονιού χωρίς κλειδί | |
| Πλήρως LED φωτισμός | |
| Θύρες φόρτισης USB | |
| Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ και τιμόνι | |
| Προαιρετικός Εξοπλισμός | |
| Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών | |
| Μονάδα συνδεσιμότητας Bluetooth | |
| Πλοήγηση στροφή-προς-στροφή | |
| Quickshifter Triumph Shift Assist για ανεβοκατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη | |
| Triumph Track Plus και ανιχνευτής Find My Bike | |
| Κυλιόμενα φλας LED | |
| Προαιρετικά Αξεσουάρ | |
| Καθρέφτες αντίβαρων | |
| Ζελατίνα custom τουριστική | |
| Επιλογές αποσκευών Triumph | |
| Μαρσπιέ Highway | |
| Και πολλά ακόμη | |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η ΤΙΜΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ |
| Feature | Details |
|---|---|
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υγρόψυκτος , 12 - βαλβιδος, 2ΕΕΚ, 3 κύλινδροι σε σειρά |
| Χωρητικότητα | 2.458 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 110.2 χλστ |
| Διαδρομή | 85.9 χλστ |
| Συμπίεση | 10.8:1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 182 PS / 180 bhp (134 kW) @ 7.000 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή EC | 225 Nm (166lbft) @ 4.000 σ.α.λ. |
| Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
| Εξάτμιση | Ατσάλινη 3 σε 1 με τελικό 3 εξόδων |
| Τελική μετάδοση | Άξονας |
| Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υδραυλικός με υποβοήθηση ροπής |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ | |
| Πλαίσιο | Αλουμινίου |
| Ψαλίδι | Μονόμπρατσο αλουμινίου |
| Εμπρός Τροχός | 17 x 3.5" από κράμα αλουμινίου |
| Πίσω Τροχός | 16 x 7.5" από κράμα αλουμινίου |
| Εμπρός Ελαστικό | 150/80 R17 V |
| Πίσω Ελαστικό | 240/50 R16 V |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 47 χλστ. με ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 120 χλστ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Πλήρως ρυθμιζόμενη Showa με piggyback RSU και απομακρυσμένη υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, διαδρομή 107 χιλ. |
| Εμπρός Φρένα | Δύο δίσκοι 320 χλστ, monobloc δαγκάνα 4 εμβόλων Brembo M4.32 Stylema®, Optimised Cornering-ABS |
| Πίσω Φρένο | Ένας δίσκος 300 χλστ, monobloc δαγκάνα 4 εμβόλων Brembo M4.32, Optimised Cornering-ABS |
| Όργανα | Όργανα πολλαπλών λειτουργιών με έγχρωμη οθόνη TFT |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
| Πλάτος (Τιμόνι) | (36.0 in) 920 χλστ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | (46.6 in) 1183 χλστ |
| Ύψος Σέλας | (29.5 in) 750 χλστ |
| Μεταξόνιο | (66.0 in) 1677 χλστ |
| Γωνία Κάστερ | 27.9 º |
| Ίχνος | (5.3 in) 134.9 χλστ |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 18 λίτρα |
| Υγρό βάρος | 320 κιλά |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | (6.6 λτ./100 χλμ.) 42.8 |
| Ρύποι CO2 | Η μέτρηση των εκπομπών CO2 EURO 5+ και της κατανάλωσης καυσίμου γίνεται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/ΕΚ. Τα στοιχεία για την κατανάλωση καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμής και παρέχονται μόνο για σύγκριση. Ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν τα αποτελέσματα σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. 152 |
| Σέρβις | |
| Διαστήματα συντήρησης | 10.000 μίλια (16.000 χλμ.) / 12 μήνες (όποιο προηγηθεί) |
| Στάνταρ Εξοπλισμός | |
| Πλήρως έγχρωμο όργανο TFT | |
| Προγράμματα οδήγησης Δρόμου, Βροχής, Σπορ και Προσαρμόσιμου από τον Αναβάτη | |
| Βελτιστοποιημένα Γωνιακά ABS | |
| Cruise control | |
| Έλεγχος εκκίνησης σε ανωφέρεια | |
| Ανάφλεξη και κλείδωμα τιμονιού χωρίς κλειδί | |
| Θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα | |
| Πλήρως LED φωτισμός | |
| Θύρες φόρτισης USB | |
| Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ και τιμόνι | |
| Προαιρετικός Εξοπλισμός | |
| Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών | |
| Μονάδα συνδεσιμότητας Bluetooth | |
| Πλοήγηση στροφή-προς-στροφή | |
| Quickshifter Triumph Shift Assist για ανεβοκατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη | |
| Triumph Track Plus και ανιχνευτής Find My Bike | |
| Κυλιόμενα φλας LED | |
| Προαιρετικά Αξεσουάρ | |
| Καθρέφτες αντίβαρων | |
| Ζελατίνα custom τουριστική | |
| Επιλογές αποσκευών Triumph | |
| Και πολλά ακόμη | |
| Τιμή | |
| Τιμή | Η ΤΙΜΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ |