Skip to main content

ΠΡΟΤΖΕΚΤ TRIUMPH TE-1

ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ ΔΟΚΙΜΩΝ

ΦΑΣΗ 4

Triumph TE-1 Project final prototype


Η Triumph ανακοινώνει την επίσημη ολοκλήρωση του έργου ανάπτυξης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας TE-1, με την αποκάλυψη των τελικών αποτελεσμάτων των δοκιμών του πρωτότυπου που υπερβαίνουν τους στόχους του έργου και καταδεικνύουν την απίστευτη επιτυχία αυτής της μοναδικής συνεργασίας.

 

 

Αυτονομία 161χλμ

Υπερβαίνοντας σημαντικά την πραγματική αυτονομία των αντίστοιχων ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που διατίθενται σήμερα, με κορυφαία στην κατηγορία αυτονομία 161 χλμ, με βάση τις ζωντανές δοκιμές και τις επίσημες προβλέψεις

Brandon Paasch riding Triumph TE-1 Project final prototype

ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ 130 KW (177PS)

Η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα TE-1 προσφέρει ένα απίστευτο επίπεδο επιτάχυνσης, πετυχαίνοντας 3,6 δευτερόλεπτα για τα 0-96 χλμ/ώρα και εξαιρετικά 6,2 δευτερόλεπτα για τα 0-160 χλμ/ώρα

ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ 20 ΛΕΠΤΩΝ (0-80%)

Ένα αποτέλεσμα που αλλάζει το παιχνίδι, πιο γρήγορος χρόνος από τις αντίστοιχες σημερινές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες 

220 ΚΙΛΑ, ΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΙΛΩΝ ΑΝΑ ΙΠΠΟ

Έως και 25% ελαφρύτερη από τις συγκρίσιμες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που διατίθενται αυτή τη στιγμή

 

τελικό πρωτότυπο

Εκπληκτικό τελικό πρωτότυπο που δείχνει τα κορυφαία πλεονεκτήματα της Triumph και υπονοεί το συναρπαστικό μέλλον που θα έρθει για τους οπαδούς της Triumph σε όλο τον κόσμο

  • Γνήσιο, μοναδικό και γεμάτο χαρακτήρα νέο soundtrack ηλεκτρικής Triumph που εξελίσσεται σε ένα ανατριχιαστικό κρεσέντο
  • Η εργονομία, η γεωμετρία και η κατανομή βάρους μιας Speed Triple, με την κλίμακα και την οπτική επίδραση μιας Street Triple 
  • Η χαρακτηριστική συναρπαστική αίσθηση και η ουδέτερη  οδική συμπεριφορά της Triumph, με τον χάρτη παροχής γκαζιού και ροπής ισοδύναμο με μιας Speed Triple 1200 RS
  • Στιλ και παρουσία που είναι 100% Triumph, με χαρακτηριστικό σχεδιαστικό DNA

 

 

 

 

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΦΑΣΗΣ 4 ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Το εκτενές πρόγραμμα ζωντανών δοκιμών, το οποίο περιελάμβανε πολυάριθμες αξιολογήσεις της απόδοσης της μοτοσυκλέτας στον δρόμο καθώς και στην πίστα, παρείχε ζωτική κατεύθυνση στην τελική ρύθμιση και βαθμονόμηση της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας επίδειξης TE-1, το οποίο έχει πλέον επιτύχει παραδοθεί όλους τους στόχους του.

Πλέον επίσημα ολοκληρωμένη, η φάση ζωντανών δοκιμών του έργου Triumph TE-1 έχει δει το πρωτότυπο επίδειξης να ξεπερνά τις προσδοκίες και να φέρνει μερικά απίστευτα αποτελέσματα, επιτυγχάνοντας όλους τους στόχους του έργου για επιτάχυνση της ανάπτυξης και καινοτομίας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας, θέτοντας νέα πρότυπα για τον κλάδο συνολικά, όπως τελική απόδοση μπαταρίας και εμβέλειας. Η τεχνογνωσία και οι δυνατότητες που αναπτύχθηκαν σε όλο το έργο ανοίγουν τώρα το δρόμο για το συναρπαστικό ηλεκτρικό μέλλον που θα έρθει από την Triumph Motorcycles.

 

Κορυφαία στην κατηγορία αυτονομία 161 χλμ.

Υπερβαίνοντας την πραγματική εμβέλεια των αντίστοιχων ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που διατίθενται σήμερα, η πρωτότυπη Triumph TE-1 έχει επιτύχει όλους τους στόχους του έργου όσον αφορά την ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας Williams του έργου TE-1, με απίστευτη αυτονομία 161 χλμ, βασισμένη σε επίσημες δοκιμές και προβλέψεις.

Το αναγεννητικό φρενάρισμα έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στην TE-1, με περιθώρια περαιτέρω βελτιστοποίησης, καθώς και μεγαλύτερη απόδοση στη μονάδα γεννήτριας κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, που θα μπορούσαν να βελτιώσουν περαιτέρω την αυτονομία για το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών Triumph.

 

Απόδοση που φτάνει της Speed Triple 1200, με ακόμα πιο γρήγορα 0-160 χλμ

Με επίπεδο απόδοσης παρόμοιο με την τρέχουσα Speed Triple 1200, η πρωτότυπη TE-1 προσφέρει μια εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ 130 kW (177 PS), καθώς και μέγιστη ροπή 109 Nm, για άμεση απόκριση, ομαλή ελεγχόμενη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών και μια εντελώς συναρπαστική οδήγηση.

Η TE-1 πέτυχε επίσης ένα απίστευτο επίσημο αποτέλεσμα δοκιμής επιτάχυνσης από στάση 3,6 δευτερόλεπτα για τα 0-96χλμ και 6,2 δευτερόλεπτα τα 0-160 χλμ.

Με περαιτέρω βελτίωση των ηλεκτρονικών, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης και του ελέγχου ανύψωσης των μπροστινού τροχού, η ομάδα που είναι υπεύθυνη για την παράδοση του έργου TE-1 αναμένει ότι η απόδοση θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω, αξιοποιώντας το πλήρες δυναμικό ροπής για να επιτρέψει ακόμη πιο γρήγορη επιτάχυνση από στάση.

Ο πρωταθλητής του Daytona 200 Brandon Paasch συμμετείχε στην τελική φάση δοκιμών, τόσο στην αξιολόγηση της απόδοσης του κινητήρα όσο και με το τελικό στήσιμο του πρωτοτύπου μέσω δοκιμών πίστας.

«Η απόκριση στο γκάζι της TE-1 είναι κάπως απίστευτη, έχει πολλή ροπή και όταν αγγίζεις για πρώτη φορά το γκάζι είναι στιγμιαία ισχύς, που είναι προφανώς αυτό που αγαπώ ως αγωνιζόμενος με μοτοσυκλέτες - μου αρέσει όταν είναι σούπερ ροπάτη και τσιμπάει αμέσως, οπότε για μένα ήταν μια πραγματικά υπέροχη εμπειρία», είπε ο Brandon. «Γκάζωσα αυτό το πράγμα από το μηδέν στο 100% του γκαζιού και είναι απίστευτα γρήγορο, τραβάει σαν τρελό».

 

 

 

Brandon Paasch riding Triumph TE-1 Project final prototype)

 

 

Χρόνος φόρτισης 20 λεπτών που αλλάζει το παιχνίδι

Η πρόοδος στις τεχνολογίες μπαταριών και φόρτισης που αναπτύχθηκαν ως μέρος του έργου Triumph TE-1, σε συνεργασία με την Williams Advanced Engineering (WAE), είχαν ως αποτέλεσμα έναν χρόνο φόρτισης 20 λεπτών (0-80%) που αλλάζει το παιχνίδι, με επιτυχία ανταποκρίνεται στους φιλόδοξους στόχους που θέτει η Innovate UK, ο κυβερνητικός οργανισμός έρευνας και καινοτομίας που υποστηρίζει τη χρηματοδότηση Ε&Α υπό την ηγεσία των επιχειρήσεων και την επιχειρηματική ανάπτυξη του Ηνωμένου Βασιλείου.

 

Συνολικό βάρος 220 κιλά

Με συνολικό βάρος 220 κιλά, η πρωτότυπη TE-1 είναι ελαφρύτερη από τις αντίστοιχες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που διατίθενται σήμερα, έως και 25%, δίνοντάς της απίστευτη αναλογία ισχύος προς βάρος. Έχοντας φυσικό μέγεθος και κλίμακα συγκρίσιμα με μια Street Triple, αλλά με την εργονομία, τη γεωμετρία και την κατανομή βάρους μιας Speed Triple, η TE-1 προσφέρει μια εντελώς συναρπαστική οδήγηση, ενώ εμπνέει εμπιστοσύνη, είναι ευκίνητη και συμπαγής.

«Μακάρι να είχα αυτή στον αγώνα της Daytona, αυτή την επιτάχυνση σε αυτό το πλαίσιο και πώς στρίβει – ουάου!» είπε ο Μπράντον Πάας. «Πιστεύω ότι αυτή θα ήταν μια πολύ ωραία μοτοσυκλέτα για οδήγηση στο δρόμο, με βάση το πόσο εύκολη και ευκίνητη είναι και πόσο ελαφριά τη νιώθεις».

 

Η χαρακτηριστική συναρπαστική αίσθηση της Triumph και η ουδέτερη οδική συμπεριφορά που εμπνέει εμπιστοσύνη

Με έναν χάρτη γκαζιού και ροπής που έχει σχεδιαστεί απευθείας από μια Speed Triple 1200 RS, οι δοκιμές πίστας και οι δυναμικές αξιολογήσεις αναβάτη στην πρωτότυπη επίδειξης TE-1 φέρνουν ένα επίπεδο οδικής συμπεριφοράς που ταιριάζει με τις τρέχουσες τρικύλινδρες μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης της Triumph.

Το συναρπαστικό επίπεδο απόδοσης και επιτάχυνσης του TE-1, σε συνδυασμό με το συναρπαστικό και δυναμικό πακέτο οδήγησης, έχουν ως αποτέλεσμα μια μοτοσυκλέτα που προσφέρει όλη την αίσθηση της Triumph και την παγκοσμίου φήμης ουδέτερη οδική συμπεριφορά - μια ομαλή, προβλέψιμη μοτοσυκλέτα, που είναι ευέλικτη και ευκίνητη, υπέροχη στις στροφές, με ελεγχόμενη δύναμη που γεννά αυτοπεποίθηση και εγγυάται τη διασκέδαση.

 

 

Brandon Paasch riding Triumph TE-1 Project final prototype)

 

 

γεμάτο χαρακτήρα νέο soundtrack ηλεκτρικής Triumph που εξελίσσεται 

Ξεχωριστό και συναρπαστικό soundtrack, που εξελίσσεται στο πιο ανατριχιαστικό κρεσέντο – ο καθαρός, γεμάτος χαρακτήρα ήχος της πρωτότυπης Triumph TE-1 θεωρείται πιο ελκυστικός και συναρπαστικός από οποιαδήποτε από τις αντίστοιχες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που διατίθενται σήμερα, χάρη στο μοναδικό ζεύγος ελικοειδών γραναζιών πρωτεύουσας μετάδοσης. 

Με τα επίπεδα θορύβου που δοκιμάστηκαν στην εξωτερική μονάδα μέτρησης θορύβου του Mira, η TE-1 κατάφερε επιτυχώς όλα τα πρότυπα θορύβου που ορίστηκαν από τις δοκιμές έγκρισης R41 για τέρμα ανοιχτό γκάζι, πορεία και αστικό περιβάλλον.

 

Στιλ και παρουσία που είναι 100% Triumph, με χαρακτηριστικό σχεδιαστικό DNA

Άμεσα αναγνωρίσιμη ως Triumph, η μυώδης παρουσία της πρωτότυπης TE-1 χρησιμοποιεί σχεδιαστικά στοιχεία από την εμβληματική σύγχρονη ιστορία των μοτοσυκλετών απόδοσης της μάρκας, ενώ είναι ξεκάθαρα μια μοτοσυκλέτα του μέλλοντος. Τώρα ανανεωμένη με τα τελικά της πάνελ και το σχέδιο βαφής, η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα επίδειξης φέρνει ένα στιλ και παρουσία που είναι 100% Triumph, με όλο το χαρακτηριστικό σχεδιαστικό DNA της μάρκας, από το πλαίσιο αλουμινίου μέχρι τους χαρακτηριστικούς δίδυμους προβολείς και τη στάση και τη θέση οδήγησης με σκυφτό κεφάλι.

 

 

Ολοκλήρωση έργου ΤΕ-1

«Έχουμε ήδη δει μια απίστευτα θετική αντίδραση στην πρωτότυπη TE-1 από μοτοσυκλετιστές σε όλο τον κόσμο, όπου πολλοί άνθρωποι μας λένε ότι για πρώτη φορά βλέπουν μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ως επιθυμητή και κάτι που θα ήθελαν πραγματικά να κατέχουν. Όντας το πρώτο βήμα στο ταξίδι μας προς την ανάπτυξη της μελλοντικής μας προσέγγισης στην τεχνολογία ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης, η πρωτότυπη TE-1 και τα απίστευτα αποτελέσματα που έχει επιτύχει στο εντατικό πρόγραμμα δοκιμών της παρείχαν κρίσιμες γνώσεις και δυνατότητες που θα καθοδηγήσουν τελικά τη μελλοντική μας ανάπτυξη. Φυσικά, η μοτοσυκλέτα τελικής παραγωγής δεν θα είναι ακριβώς αυτό που βλέπετε εδώ σήμερα, αλλά να είστε σίγουροι ότι τα μοντέλα που αναπτύσσουμε θα περιλαμβάνουν όλα τα μαθήματά της και το συναρπαστικό της δυναμικό πνεύμα». Steve Sargent, Chief Product Officer, Triumph Motorcycles.

Συνολικά, ο βασικός στόχος του έργου TE-1 επικεντρωνόταν πάντα στην ανάπτυξη των δυνατοτήτων ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας, προκειμένου να συνεισφέρει στη μελλοντική ηλεκτρικής μοτοσυκλέτα παραγωγής της Triumph, στην οδήγηση της καινοτομίας, των ικανοτήτων και της νέας πνευματικής ιδιοκτησίας και στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και του προφίλ της βρετανικής βιομηχανίας και σχεδιασμού.

Τα επιτεύγματα στη φάση των ζωντανών δοκιμών, που υπερβαίνουν τα τρέχοντα σημεία αναφοράς και στόχους, παρέχουν μια πλατφόρμα με μεγάλες δυνατότητες για μελλοντική εξέλιξη στην απόδοση της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.

«Είμαστε απίστευτα περήφανοι που μπορούμε να μοιραστούμε τόσο θετικά αποτελέσματα από την ολοκλήρωση του Έργου Triumph TE 1, όπου η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα επίδειξης έχει ξεπεράσει πολλούς από τους αρχικούς μας στόχους και προσδοκίες. Όλοι στην ομάδα είναι ενθουσιασμένοι με τα αποτελέσματα που έχουμε επιτύχει με τους συνεργάτες μας και το πώς τα αποτελέσματα του έργου θα τροφοδοτήσουν το ηλεκτρικό μέλλον που θα έρθει από την Triumph». Nick Bloor, Διευθύνων Σύμβουλος, Triumph Motorcycles.

«Η WAE είναι χαρούμενη που συμμετείχε σε αυτό το συναρπαστικό πρόγραμμα για την παράδοση του πρωτότυπου TE-1. Από τη σύλληψή του το 2018, όλοι οι εταίροι δούλεψαν συνεργατικά, με καινοτομία και πάθος για να ζωντανέψουν το πρωτότυπο που ξεπερνά τα όρια. Είναι ευχάριστο να ακούς θετικά σχόλια αναβάτη που επιβεβαιώνουν ότι η δυναμική της μοτοσυκλέτας ευθυγραμμίζεται με το DNA της Triumph. Αυτό έχει υποστηριχθεί από το κορυφαίο στην κατηγορία Σύστημα Μπαταρίας και Ελέγχου που έχει παραγάγει η WAE σε ένα ελαφρύ και ενσωματωμένο πακέτο. Αυτή η κύρια τεχνολογία της WAE μας επέτρεψε να υπερβούμε τους στόχους απόδοσης και φόρτισης για την μπαταρία που ανυπομονούμε να δούμε σε μελλοντικά κινητήρια σύνολα». - Dyrr Ardash, Επικεφαλής Στρατηγικών Συνεργασιών, Williams Advanced Engineering.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δούμε την τελική φάση δοκιμών της μοτοσυκλέτας TE-1 να ολοκληρώνεται και μαζί με αυτό, περαιτέρω επικύρωση της απόδοσης και της αποδοτικότητας του Κλιμακούμενου Υπερ-Ενσωματωμένου Κινητήρα και Μετατροπέα.

Για την εφαρμογή TE-1, ο κινητήρας έχει επιτύχει μέγιστη και συνεχή πυκνότητα ισχύος 13kW/kg και 9kW/kg αντίστοιχα, 60% υψηλότερα από τους στόχους του οδικού χάρτη της τεχνολογίας APC για το 2025. Όλα αυτά έχουν επιτευχθεί με τη χρήση υλικών και διαδικασιών συμβατών με τον όγκο παραγωγής αυτοκινήτων και σε μια κλιμακούμενη πλατφόρμα κινητήρα. Η ιδέα της επεκτασιμότητας του κινητήρα που αναπτύχθηκε στην TE-1 παρείχε ένα εφαλτήριο για μια νέα κλιμακούμενη αρχιτεκτονική κινητήρα, που θα ανακοινωθεί αργότερα φέτος, η οποία θα παρέχει παρόμοια επίπεδα απόδοσης αλλά πολύ μεγαλύτερη κλίμακα κατασκευής από ό,τι στο παρελθόν.

Η ιδέα του εξαιρετικά ενσωματωμένου μετατροπέα, επίσης επεκτάσιμη έτσι ώστε να αυξάνεται ο αριθμός των σταδίων ισχύος από καρβίδιο πυριτίου για κινητήρες μεγαλύτερης διαμέτρου, έχει πραγματικά φέρει απόδοση (ικανότητα >500 kW) και μας δίνει την ευκαιρία να βελτιστοποιήσουμε την παραγωγή ή να ανταποκριθούμε σε πολύ υψηλότερες απαιτήσεις ισχύος .

Είμαστε πραγματικά περήφανοι που ήμασταν βασικό μέρος αυτού του συναρπαστικού έργου που υπήρξε ορόσημο για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και τη βρετανική βιομηχανία». Andrew Cross, Chief Technology Manager, Integral Powertrain Ltd.

«Για να επιτύχουμε τους φιλόδοξους στόχους μας για τη μείωση των εκπομπών στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα πρέπει να επανεξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε, όχι μόνο μεταβαίνοντας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, αλλά και ενθαρρύνοντας μια στροφή από τα ιδιωτικά αυτοκίνητα.

Τα ηλεκτρικά δίτροχα έχουν καθοριστικό ρόλο στην επανάσταση των μεταφορών ως επιλογή μηδενικών εκπομπών καυσαερίων.

Στη συνεργασία μας με την Triumph, στο WMG χρησιμοποιήσαμε την ερευνητική μας εμπειρία στην ηλεκτροκίνηση για να αποδείξουμε ότι οι κατασκευαστές μπορούν να προσφέρουν προϊόντα με χαμηλότερη επιβάρυνση εκπομπών καθώς και εξαιρετικές επιδόσεις προσφέροντας στους πελάτες ένα ηλεκτρικό όχημα που είναι πολύ διασκεδαστικό στην οδήγηση». Prof. David Greenwood, CEO, WMG centre High Value Manufacturing Catapult, University of Warwick