Τύπος
|
Υγρόψυκτος, 4βαλβιδος, 2ΕΕΚ, μονοκύλινδρος
|
Χωρητικότητα
|
398,15 κ.εκ. κ.εκ.
|
Διάμετρος
|
89 χλστ. χλστ
|
Διαδρομή
|
64 χλστ. χλστ
|
Συμπίεση
|
12:1
|
Μέγιστη ιπποδύναμη EC
|
40PS / 8.000 σ.α.λ.
|
Μέγιστη ροπή EC
|
37,5 Nm / 6.500 σ.α.λ.
|
Σύστημα τροφοδοσίας
|
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Bosch με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού
|
Εξάτμιση
|
Ανοξείδωτοι λαιμοί με διπλό περίβλημα και τελικό από ανοξείδωτο ατσάλι
|
Τελική μετάδοση
|
Αλυσίδα X-ring
|
Συμπλέκτης
|
Υγρός, πολύδισκος με υποβοήθηση ολίσθησης
|
Κιβώτιο
|
6-τάχυτο
|
Πλαίσιο
|
Υβριδικό, περιμετρικό, ατσάλινο σωληνωτό με βιδωτό υποπλαίσιο
|
Ψαλίδι
|
Από κράμα αλουμινίου
|
Εμπρός Τροχός
|
10 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 19" x 2,5”
|
Πίσω Τροχός
|
10 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 3,5”
|
Εμπρός Ελαστικό
|
100/90-19
|
Πίσω Ελαστικό
|
140/80-17
|
Εμπρός Ανάρτηση
|
Ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston 43 χλστ. Διαδρομή τροχού 150 χλστ.
|
Πίσω Ανάρτηση
|
Μονόσοκ αερίου RSU με εξωτερικό ρεζερβουάρ και ρύθμιση προφόρτισης. Διαδρομή τροχού 150 χλστ
|
Εμπρός Φρένα
|
Σταθερός δίσκος 320 χλστ., ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων, ABS
|
Πίσω Φρένο
|
Σταθερός δίσκος 230 χλστ., πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου ByBre, ABS
|
Όργανα
|
Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών
|
Πλάτος (Τιμόνι)
|
901 χλστ
|
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες
|
1.169 χλστ. χλστ
|
Ύψος Σέλας
|
835 χλστ
|
Μεταξόνιο
|
1.418 χλστ
|
Γωνία Κάστερ
|
23,2 º
|
Ίχνος
|
108 χλστ
|
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
|
13 λίτρα λίτρα
|
Υγρό βάρος
|
179 κιλά
|
Ρύποι CO2
|
83,8 γρ./χλμ. EURO 5: Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση.
|
Διαστήματα συντήρησης
|
16.000 χλμ. ή 12 μήνες, όποιο προηγηθεί.
|