Τύπος
|
Υγρόψυκτος, 4βαλβιδος, 2ΕΕΚ, μονοκύλινδρος
|
Χωρητικότητα
|
398,15 κ.εκ.
|
Διάμετρος
|
89 χλστ
|
Διαδρομή
|
64 χλστ
|
Συμπίεση
|
12:1
|
Μέγιστη ιπποδύναμη EC
|
40PS / 8.000 σ.α.λ.
|
Μέγιστη ροπή EC
|
37,5 Nm / 6.500 σ.α.λ.
|
Σύστημα τροφοδοσίας
|
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Bosch με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού
|
Εξάτμιση
|
Ανοξείδωτη εξάτμιση με διπλό περίβλημα και τελικό από ανοξείδωτο ατσάλι
|
Τελική μετάδοση
|
Αλυσίδα X-ring
|
Συμπλέκτης
|
Υγρός, πολύδισκος με υποβοήθηση ολίσθησης
|
Κιβώτιο
|
6-τάχυτο
|
Πλαίσιο
|
Υβριδικό, περιμετρικό, ατσάλινο σωληνωτό με βιδωτό υποπλαίσιο
|
Ψαλίδι
|
Από κράμα αλουμινίου
|
Εμπρός Τροχός
|
10 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17" x 3”
|
Πίσω Τροχός
|
10 ακτίνων, από κράμα αλουμινίου, 17” x 4”
|
Εμπρός Ελαστικό
|
110/70 R17
|
Πίσω Ελαστικό
|
150/60 R17
|
Εμπρός Ανάρτηση
|
Ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston 43 χλστ. Διαδρομή τροχού 140 χλστ.
|
Πίσω Ανάρτηση
|
Μονόσοκ αερίου RSU με εξωτερικό ρεζερβουάρ και ρύθμιση προφόρτισης. Διαδρομή τροχού 130 χλστ
|
Εμπρός Φρένα
|
Σταθερός δίσκος 300 χλστ, τετραέμβολη ακτινική δαγκάνα, ABS
|
Πίσω Φρένο
|
Σταθερός δίσκος 230 χλστ., πλευστή δαγκάνα, ABS
|
Όργανα
|
Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών
|
Πλάτος (Τιμόνι)
|
814 χλστ
|
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες
|
1.084 χλστ
|
Ύψος Σέλας
|
790 χλστ
|
Μεταξόνιο
|
1377 χλστ
|
Γωνία Κάστερ
|
24.6 º
|
Ίχνος
|
102 χλστ
|
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
|
13 λίτρα
|
Υγρό βάρος
|
170 κιλά
|
Κατανάλωση Καυσίμου
|
3.5L/100km (80.7 mpg)
|
Ρύποι CO2
|
83,8 γρ./χλμ. EURO 5: Οι μετρήσεις των εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου γίνονται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Ενδέχεται να μην αντανακλούν τα αποτελέσματα στην πραγματική οδήγηση.
|
Διαστήματα συντήρησης
|
16.000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο)
|
Τιμή
|
Η 5.690,00 €
|