Skip to main content

THRUXTON RS

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Ο νέος υψηλής απόδοσης κινητήρας 1200 κ.εκ. της Thruxton εξελίχθηκε για να κάνει ένα μεγάλο άλμα σε ότι αφορά τις επιδόσεις.

Action shot of rider accelerating through scenic mountainous roads on the new Triumph Thruxton RS

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Για να δικαιολογήσει το θρυλικό cafe racing όνομά της, η μοτοσυκλέτα πρέπει να έχει πραγματικά σύγχρονες υψηλών προδιαγραφών επιδόσεις. Αυτός είναι ο λόγος που η νέα  Thruxton RS διαθέτει έναν αναβαθμισμένο 2-κύλινδρο κινητήρα 1200 κ.εκ., ο οποίος καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 5 και έχει δεχτεί μεγάλες βελτιώσεις που παρέχουν 8PS μεγαλύτερη ισχύ και μέγιστη ροπή σε πιο χαμηλές στροφές, καθώς και πιο έντονο χαρακτήρα Thruxton και έναν απίστευτο 2-κύλινδρο βρετανικό ήχο.

Η αύξηση της ισχύος σε όλο το φάσμα των στροφών επετεύχθη μέσω σημαντικών αναβαθμίσεων που έγιναν στον κινητήρα. Περιλαμβάνονται υψηλής συμπίεσης έμβολα, αναβαθμισμένες εισαγωγές, νέο προφίλ εκκεντροφόρων, καθώς και δευτερεύων σύστημα εισαγωγής αέρα. Επετεύχθη επίσης, μείωση βάρους μέσω νέων εξαρτημάτων που περιλαμβάνουν χαμηλής αδράνειας στρόφαλο, συμπλέκτη, αντικραδασμικούς άξονες, εναλλάκτη rare-earth, καπάκι εκκεντροφόρων από μαγνήσιο και καπάκια κινητήρα με λεπτό τοίχωμα.

Όλα αυτά σε συνεργασία, παρέχουν μια μεγάλη αύξηση στις επιδόσεις, με μεγαλύτερη κατά 8PS ισχύ από το προηγούμενο μοντέλο, που φτάνει τα 105PS / 7,500 σ.α.λ. και υψηλότερα επίπεδα ισχύος στις χαμηλές στροφές και σε όλο τους το φάσμα. Συμβάλλοντας στην βελτίωση της απόδοσης, η μέγιστη ροπή των 112Nm της Thruxton RS, τώρα αποδίδεται 700 σ.α.λ. χαμηλότερα.

Ο νέος κινητήρας, τώρα είναι πιο αποδοτικός με εντονότερο χαρακτήρα, καλύπτει πλήρως τις προσδοκίες που μπορείς να έχεις από μια Thruxton και παράγει ένα συναρπαστικό 2-κύλινδρο βρετανικό ήχο. Οι αναβαθμίσεις που έγιναν στον κινητήρα συμβάλλουν σε μείωση της αδράνειας κατά 20%, οπότε τώρα η ροπή ανεβαίνει ταχύτερα και ο κινητήρας επιτυγχάνει υψηλότερα επίπεδα απόδοσης, με την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου να ξεκινά 500 σ.α.λ. ψηλότερα από την Thruxton R.

Σε ότι αφορά τον ήχο, η νέα εξάτμιση με αντίστροφα κωνικά τελικά τύπου μεγάφωνο παρέχει τον πλούσιο βαθύ τόνο ενός αυθεντικού αγωνιστικού βρετανικού 2-κύλινδρου κινητήρα και τιμά το θρυλικό όνομα της μοτοσυκλέτας.

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Ο συνδυασμός αποκλειστικών χαρακτηριστικών προσθέτει μια νέα διάσταση στην οδήγηση της Thruxton και δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο RS. Παρέχει κορυφαίες επιδόσεις μέσω του υψηλότερων προδιαγραφών εξοπλισμού και προηγμένη τεχνολογία, μαζί με χαρακτηριστικά που βελτιώνουν τη λειτουργία. Περιλαμβάνονται ride-by-wire, καλύτερη απόδοση του καυσίμου και μεγάλα διαστήματα συντήρησης στα 10.000 μίλια (16.000 χλμ.), καθώς και κρυμμένος καταλύτης που παρέχει χαμηλότερους ρύπους που καλύπτουν πλήρως τις προδιαγραφές Euro 5.

 
Close-up shot of Triumph Thruxton RS's beautiful engine

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό που εστιάζει στον αναβάτη είναι ο συμπλέκτης υποβοήθησης ροπής της Thruxton RS, ο οποίος μειώνει την καταπόνηση του αναβάτη από τη χρήση του συμπλέκτη. Προσφέρει περισσότερη άνεση στα μεγάλα ταξίδια, αλλά και στην πόλη όπου απαιτούνται συνεχείς στάσεις και εκκινήσεις. Μειώνει επίσης τις διαστάσεις του κιβωτίου, συμβάλλοντας στις μικρότερες διαστάσεις του κινητήρα.

 
Rider on the new Triumph Thruxton RS on city streets

 

ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ EURO 5

Μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια εξέλιξης, οι βελτιώσεις που έγιναν στον κινητήρα της νέας Thruxton RS είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος και της απόκρισης στο γκάζι, καθώς και τη βελτίωση του σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η μοναδική cafe racer απόδοση είναι εξαιρετικά σημαντική για την εμπειρία οδήγησης της Thruxton, αλλά ποιες αλλαγές έγιναν και τι μπορείς να περιμένεις από αυτή τη νέα αναβαθμισμένη μοτοσυκλέτα;

Μια από τις καίριες τεχνικές βελτιώσεις που έγιναν στη νέα Thruxton RS είναι η μείωση της αδράνειας του κινητήρα, η οποία βελτίωσε και ομαλοποίησε την απόδοση της ισχύος, επιτρέποντας καλύτερη απόκριση κατά την επιτάχυνση στις μεσαίες στροφές. Η καλύτερη απόκριση και η μεγαλύτερη ισχύς προέκυψαν από τη δημιουργία νέου κοντύτερου στρόφαλου και μειωμένου πάχους στο καπάκι του εκκεντροφόρου. Αυτά σε συνδυασμό με τη μείωση βάρους κατά  6 κιλά και τον εξοπλισμό υψηλότερων προδιαγραφών συνέβαλλαν σε μια εκπληκτική αίσθηση στην οδήγηση της νέας Thruxton RS.

Για να τονιστεί το κομψό στυλ της Thruxton, ένα σημαντικό μέρος του σχεδιασμού είχε ως βάση του, την ανάδειξη της μοναδικής αισθητικής της μοτοσυκλέτας. Η προσέγγιση της Triumph στον σχεδιασμό με ενσωματωμένη μηχανολογία εξασφάλισε ότι τα πάντα πάνω στη μοτοσυκλέτα είναι άψογης αισθητικής, με σημαντικά στοιχεία όπως είναι οι ντίζες, οι αντλίες, οι σωληνώσεις και τα εξαρτήματα σύγχρονης τεχνολογίας να κρύβονται, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας που είναι τόσο υπέροχη στην εμφάνιση, όσο και στην οδήγηση.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η εξάτμιση, η οποία καλύπτει τις νεότερες προδιαγραφές Euro 5. Η Thruxton έχει στρόφαλο 270o, ο οποίος παράγει τον χαρακτηριστικό 2-κύλινδρο ήχο, καθώς και εξάτμιση με έξυπνα κρυμμένο καταλύτη πίσω από την όμορφη διαδρομή των σωλήνων.

Αναβαθμίσεις σαν και αυτή συνήθως είναι πολύπλοκες και δεν μπορούν να επιτευχθούν εύκολα. Είναι λοιπόν ενδεικτικές της προσοχής που δώσαμε σε κάθε λεπτομέρεια και της αφοσίωσής μας στη δημιουργία τέλειων μοτοσυκλετών.

 

 

 

THE NEW THRUXTON RS

Η εξέλιξη του θρύλου.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ